اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 30 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰ 21 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 30 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 30  آذر بشرح زیر است:

اعمال قانون 35 هزار خودرو در شرایط کرونایی  ماندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال قانون 35 هزار خودرو در طرح محدودیت های کرونایی در استان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح در طول هفته، میزان تردد خودروها 70 درصد کاهش یافته است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری با اعلام این خبر، اظهار کرد: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تدابیر فرمانده انتظامی استان، پلیس با استقرار 57 تیم کنترلی در مبادی ورودی شهرها به صورت 24 ساعته ضمن جلوگیری از تردد های رانندگان غیر بومی در صورت تخطی از ممنوعیت ها به ناچار برای حفظ سلامتی خودشان اعمال قانون خواهند کرد.

وی از همراهی و همکاری شهروندان عزیز در جلب مشارکت طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و به تعداد معدود رانندگان وسایل نقلیه که اصرار به تردد غیر ضروری دارند،توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خودشان و شهروندان برای کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال در خانه ماندن را به عنوان امن ترین محل سرلوحه کارشان قرار دهند.

رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال قانون 35 هزار خودرو در طرح محدودیت های کرونایی در استان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح در طول هفته، میزان تردد خودروها 70 درصد کاهش یافته است .

سرهنگ بیگلری با اشاره به محدودیت های تردد در شب یلدا از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا شهروندان از تردد های غیر ضروری در این شب جدا خودداری کنند.

_______________________________

فاضلاب شهری؛ایستگاه پایانی سارق فراری

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق خودرو و منازل که حین تعقیب و گریز پلیس آگاهی به کانال فاضلاب شهری پناه برده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین زارع در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و منازل شهروندان در شهرستان بابلسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پلیسی و بررسی محل وقوع سرقت ها سارق حرفه ای شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه متهم از سارقان غیر بومی و اهل یکی از استان های کشور است، افزود: این فرد با اجاره منزلی در یکی از شهرستان های همجوار، اقدام به سرقت در شهرستان بابلسر می کرد.

سرهنگ زارع با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضائی از کشف خودروی سرقتی به همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل اثاثیه منزل، قطعات ومحتویات داخل خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات رد متهم به سرقت را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را که برای فرار از دست قانون به داخل کانال فاضلاب شهری پناه برده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: با توجه به گرفتار شدن این فرد در کانال فاضلاب شهری و احتمال وقوع حادثه ناگوار بدلیل عمق کانال، تیمی از آتش نشانی و گروه های امداد و نجات در محل حاضر شدند و با انجام اقدامات فنی و امدادی این سارق حرفه ای را از داخل کانال فاضلاب بیرون کشیده و تحویل ماموران پلیس آگاهی دادند.

سرهنگ زارع در پایان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطر نشان كرد: شهروندان به هشدارهاي انتظامي و آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت توجه ويژه داشته و اموال خود را به تجهيزات ايمني مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

___________________________

کشف 10فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف10 فقره سرقت منزل و 2000 لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان جزئیات این خبر گفت:ماموران انتظامی شهرستان نکا در پی دریافت وقوع چند فقره سرقت و همچنین سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب قاچاق سوخت،مراتب را با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران انتظامی شهرستان نکا پس از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و در بازجویی های فنی از وی به راز 10 فقره سرقت منازل پی بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد:ماموران انتظامی این شهرستان در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پس از شناسایی یک دستگاه خودروی نیسان حامل 2000لیتر سوخت قاچاق آنرا توقیف و یک نفر قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه وقوع جرم و یا مورد مشکوک

مراتب را به پلیس اطلاع 110 دهند.

__________________________

کشف 46 فقره سرقت در گلوگاه

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 46فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هرگونه قانون شکنی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در راستای انجام این طرح مراتب را با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان سابقه دار در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 27سارق و مالخر اموال مسروقه خبر داد و تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس تاکنون به 46 فقره انواع سرقت از قبیل سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو,منزل،سیم برق و...در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده همچنین توقیف 86 دستگاه وسیله نقلیه موتوری وخودرویی متخلف ودستگیری 24 معتاد و8 خرده فروش و کشف مقادیر زیادی موادمخدر را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و در پایان از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس110 اطلاع دهند.

___________________________________

کشف 2 تن و 700 کیلوگرم چوب قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 2تن و 700کیلوگرم چوب قاچاق خبر داد.

سرهنگ عبدالله اکبری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، بیان داشت:ماموران انتظامی شهرستان سوادکوه در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب مراتب را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو خودروی نیسان حامل چوبهای قاچاق خبرداده و افزود: ماموران انتظامی شهرستان سوادکوه پس از توقیف خودروها در بازرسی از آن،حدود 2تن و 700کیلوگرم چوبهای قاچاق را کشف و دو قاچاقچی چوب را نیزدستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن بیان تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: قطع درختان جنگلی از دلایل اصلی راه افتادن سیلاب ها و ایراد خسارت به شهروندان باشد،به همین دلیل از مردم عزیز خواهشمندیم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این رابطه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

__________________________

دستگیری 4 نفر شرور در چالوس

جانشین انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری 4 شرور و مخل نظم و امنیت عمومی خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عابدی نیا در این رابطه بیان داشت:ماموران انتظامی چالوس در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی توسط افراد ناشناس مراتب را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان چالوس در پی انجام اقدامات پلیسی 4 شرور سابقه دار را شناسایی و مراتب را با مراجع قضایی هماهنگ کردند.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به خبر دستگیری 4شرور سابقه دار در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه افزود:برای متهمان دستگیر شده به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه پرونده هایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

___________________________

کشف 12 فقره سرقت در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 5 سارقان حرفه ای و کشف 12فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشریح این خبربیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در پی دریافت خبر وقوع چندین فقره سرقت موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان پس از تلاش بی وقفه و بررسی های همه جانبه مخفیگاه 5 سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی بهشهرپس از هماهنگی با مراجع قضایی متهمان را در اقداماتی مجزا دستگیر و در بازجویی های فنی از آنان 12 فقره سرقت اماکن خصوصی را کشف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

___________________________

دستگیری 4شرور سابقه دار در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 4شرور سابقه دار و کشف یک تن ذغال قاچاق در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ اسمائیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مراتب را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه پس از هماهنگی با مراجع قضایی در اجرای این طرح 4 نفر از شرور سابقه دار و عامل درگیری های دسته جمعی را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک تن ذغال قاچاق در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داده ودر پایان تصریح کرد: در این رابطه پرونده هایی تشکیل و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار