پیروزی قاطع یوونتوس مقابل بارسلونا در شب صعود لایپزیگ
یوونتوس در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا به راحتی بارسلونا را شکست داد و لایپزیگ با پیروزی مقابل منچستریونایتد به یک‌هشتم نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱ 09 December 2020

به گزارش ایسنا، بازی‌های هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب(۱۸ آذر) ادامه یافت و صعود لایپزیگ به یک‌هشتم نهایی قطعی شد.
هیجان‌انگیزترین بازی این شب بین دو تیم بارسلونا و یوونتوس در نوکمپ برگزار شد که بانوی پیر با سه گل میزبانش را شکست داد.
یوونتوس که برای صدرنشینی به پیروزی نیاز داشت، از همان ابتدا با قدرت بازی را شروع کرد و داور به خاطر خطای آرائوخو روی کریستیانو رونالدو به نفع این تیم پنالتی گرفت. ستاره پرتغالی نتیجه را در دقیقه ۱۳ یک بر صفر کرد. برتری تیم تورینی ادامه داشت و وستون مک‌کنین برای دومین بار دروازه بارسا را باز کرد. تلاش‌های بارسا برای جبران گل‌ها در نیمه اول کافی نبود.
در شروع نیمه دوم باز هم یوونتوس تیم برتر میدان بود و این بار این تیم با اشتباه لانگله به پنالتی دست یافت. بازیکن بارسا هند کرد و رونالدو در دقیقه ۵۲ نتیجه را ۳ بر صفر کرد. بانوی پیر یک گل دیگر در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند که داور با کمک VAR آن را آفساید اعلام کرد. بارسا چند فرصت برای گلزنی داشت که بیش از همه متعلق به لیونل مسی بود اما ستاره آرژانتینی در باز کردن دروازه جان‌لوئیجی بوفون ناکام ماند. یوونتوس با این پیروزی به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و بارسا دوم شد.

در دیگر بازی گروه G دیناموکیف با یک گل فرنسزواروش را شکست داد و به لیگ اروپا صعود کرد.

لایپزیگ و منچستریونایتد یکی از بازی‌های مهم هفته آخر لیگ قهرمانان را برگزار کردند که تیم آلمانی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. میزبان سه گل پیاپی را وارد دروازه یونایتد کرد و شیاطین سرخ تنها توانستند دو گل را جبران کنند. آنگلینو، ایدارا و کلاویورت برای لایپزیگ گلزنی کردند و گل‌های یونایتد را فرناندس (از روی پنالتی) و پوگبا به ثمر رساندند.

دیگر دیدار این گروه بین پاری‌سن ژرمن و باشاک شهیر برگزار شد اما پس از ۱۴ دقیقه این بازی متوقف شد. بازیکن باشاک شهیر به نشانه اعتراض به اظهارات نژادپرستانه داور چهارم زمین را ترک کردند. به احتمال فراوان این دیدار چهارشنبه شب برگزار شود.

در گروه E دیدار چلسی و کراسنودار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سویا توانست ۳ بر یک رن را شکست دهد. پیش از این صعود تیم‌های چلسی و سویا به یک‌هشتم نهایی مشخص شده بود و کراسنودار هم در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار