هرچند محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز مازندران در حال اجرا بوده و تردد خودروهای غیربومی به در این شهرها ممنوع شده است اما با نگاه سرانگشتی به آمار بیماران مبتلا به کرونا می بینیم این محدودیت ها نتوانسته در این استان موفقیت آمیز باشد و تاکنون ۹۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این منطقه بستری هستند.
کد خبر: ۹۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 07 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۷۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۱۵۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۷۹۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۶۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۵۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمارجدید بستری و ۳۰ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۹۵۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار