درخشش تیم نساجی مازندران ادامه دارد
دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که از ساعت 16:10 در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم قرار گرفتند با برد شیرین نساجی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 01 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که از ساعت 16:10 در ورزشگاه شهید وطنی مقابل هم قرار گرفتند با برد شیرین نساجی به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، حامد شیری کاپیتان این تیم در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل تیم نساجی مازندران بود .

برد شیرین نساجی مازندران مقابل نفت مسجدسلیمان
 

بنا بر این تیم نساجی مازندران تا هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با دو پیروزی و دو تساوی در چهار هفته به هشتمین امتیاز خود دست یافت و شاگردان بیاتلو تا رده چهاردم صعود کردند.

شاگردان وحید فاضلی با این پیروزی، 7 امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال، جای این تیم را در رتبه سوم جدول گرفتند. نفتی‌ها هم که نخستین شکست فصل خود را متحمل شدند، با 3 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماندند.

روح‌الله شریفی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به سعید بیگی از نساجی و میثم تهیدست از نفت مسجدسلیمان، کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه، نوار تساوی‌های متوالی نفت پاره شد و این تیم اولین شکست خود را تجربه کرد و با سه امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

در این دیدار هر دو تیم محتاطانه بازی کردند و موقعیت کمی روی دروازه همدیگر خلق کردند. حساس‌ترین موقعیت بازی در نیمه نخست در دقیقه ۳۸ خلق شد که زامهران پاس در عمق محمدمهدی نظری در موقعیت تک به تک به بیرون زد.

در نیمه دوم هم دو تیم در زدن ضربات پایانی بی‌دفت بودند اما فرصت‌طلبی کریم اسلامی و گرفتن پنالتی با گلزنی کاپیتان نساجی به پیروزی این تیم منجر شد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
ایو نساجی عشث مازندران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار