اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 10 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 30 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 10 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در10 آذر بشرح زیر است:

دستگیری سارق موتورسیکلت در بهشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق موتور سیکلت با 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ حسینی در ادامه ، اظهار داشت: متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده، در بازجویی به عمل آمده به 30 فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کرد .

این مقام انتظامی از کشف موتورسیکلت های سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه به مالکان و راکبان خودروها و متورسیکلت ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات بازدارنده، از پارک وسائط نقلیه خود در محیط های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.


----------------------------------------------------


کلاهبردار حرفه ای در شهرستان نور به دام افتاد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 26 فقره کلاهبرداری در شهرستان نور خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی سرقت طلاجات و کلاهبرداری از افرادی در شهرستان نور توسط زنی که خود را خیر معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که در یکی از استان های دیگر سکونت داشت شناسایی کردند .

سرهنگ ساداتی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را که به بهانه مشارکت در انجام کار خیر، اقدام به کلاهبرداری و سرقت طلاجات افراد مسن و میانسالان می کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در ادامه، اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 26 فقره سرقت و کلاهبرداری از مردم در شهرستان نور و سایر شهرستان های این استان اعتراف کرد و پس از پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ساداتی در خاتمه با بیان این که کلاهبرداران معمولا جعل عناوين‌دولتي و تظاهر به آداب مذهبي سعي در جلب اعتماد مخاطب خود را دارند، به مردم توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که برای هرگونه اقدام مالی نظیر مشارکت در سرمایه گذاری ها، انجام امورات خیر و ... به آنان مراجعه می کنند خودداری کنند.


----------------------------------------------------


رضایتمندی 92 درصدی مردم از عملکرد پلیس 110

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از افزایش 10 درصدی تماس با مرکز فوریت های پلیسی و رضایت مندی 92 درصدی مردم از عملکرد پلیس110 در استان خبر داد .

سرهنگ نعمت الله آزادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهمترین اهداف راه اندازی مرکز فوریت های پلیسی 110 را ایجاد تحول و تحرک در حضور به موقع پلیس در صحنه جرم ، بهره گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت و جلوگیری از سرگردانی مردم برشمرد .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، تحقق عدالت اجتماعی در جامعه را از دیگر کاردکردهای پلیس 110 برشمرد و اظهار داشت: افزایش هزینه های جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان از دیگر دستاوردهای پلیس 110 است .

وی در ادامه، افزود: نیروی انتظامی در سیر تحولات جامعه بشری و متناسب با نیاز سازمانی با بهره گیری از سامانه ها و تجهیزات نوین در راستای ارائه خدماتی کیفی در شان و منزلت هموطنان عزیز در حوزه های تخصصی گام برداشته است.

سرهنگ آزادی همچنین تصریح کرد: با استفاده از این سامانه ها و ابزارهای موجود توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس به طرز چشمگیری ارتقاء یافته است.

آزادی با اشاره به نقش مشارکت مردم و احساس مسئولیت آنها در تامین نظم و امنیت در جامعه، بیان داشت: در این راستا شاهد افزایش 10 درصدی تماس شهروندان و هم استانی های عزیز با مرکز فوریت های پلیسی 110 طی هشت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همچنین، افزود: در هشت گذشته گذشته بالغ بر یک میلیون 500 هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار شد که 41 درصد از این تماس ها منجر به عملی

ات و حضور پلیس در صحنه شده است .

وی، تصریح کرد: 46 درصد از این تماس ها برای کسب راهنمایی و ارشاد از پلیس و 13 درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است .

سرهنگ آزادی از رضایتمندی 92 درصدی مردم از عملکرد پلیس 110 خبر داد و بیان داشت: میزان رضایتمندی مردم از طریق تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مشارکت هم استانی های عزیز در تامین امنیت استان و همکاری با پلیس قدردانی کرد.


----------------------------------------------------


انهدام باند سرقت خودرو در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از انهدام باند سرقت خودرو و کشف 7 خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت یک خودروی زانتیا در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در این راستا، کارآگاهان اداره مبارزه با رسقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی، در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی به عمل آمده به سرقت 7 خودرو در این شهرتسان اعتراف کردند.

وی همچنین، خاطرنشان کرد: ضمن کشف خودروهای سرقتی در ادامه این عملیات، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.


----------------------------------------------------


انهدام باند هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از انهدام یک باند یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند 20 نفره از استان های مختلف کشور اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت های هرمی می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه با اشاره به این که وعده‌ سرمايه‌گذاري با دريافت سود بالا مهمترين شگرد شركت‌هاي هرمي است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


كشف یک تن زغال قاچاق در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف یک تن زغال قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری11 شهرستان در حين گشت زني به يك خودروی وانت نیسان حامل چوب مشكوك شده و آن را متوقف كردند.

وی، افزود: ماموران در بازرسي از این خودرو، یک تن زغال چوب قاچاق کشف و تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان دادند.

سرهنگ حسن زاده در خاتمه بااشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدن از شهروندان خواست: در صورت مشاهده قطع درختان موضوع را یه مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.


----------------------------------------------------


باند سارقان اماکن خصوصی در جویبار متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از انهدام یک باند سارقان اماکن دولتی و خصوصی با 14فقره سرقت در شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن دولتی، خصوصی و کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با بررسي های ميداني موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری در ادامه اظهار داشت: این افراد که در قابل یک باند 5 نفره اقدام به سرقت از اماکن عمومی و خصوصی و کابل و تجهیزات برق در این شهرستان می کردند در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند .

وی در خاتمه اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 14 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.


--------

masoud pashna, [۳۰.۱۱.۲۰ ۱۶:۰۵]
--------------------------------------------


کشف 20 فقره سرقت اماکن خصوصی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 20فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی"در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری 11 این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در حوزه استحفاظی آنان بود شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 


دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در چالوس

جانشین انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمید عابدی نیا" در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم توسط فردی شرور در سطح شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که ضمن تخریب خودروهای مردم ،خرید و فروش مواد مخدر و شرارت موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی کردند.

سرهنگ "عابدی نیا" تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله زورگیری ، تصرف عدوانی، تهدید اهالی و ضرب وجرح عمدی در این شهرستان نیز بوده است در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار