اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 8 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 28 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 8 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 8 آذر بشرح زیر است:

پیام تسلیت سردار میرزایی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی شهادت دانشمند برجسته علمی و دفاعی کشور، شهید "دکتر محسن فخری زاده" را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چهرۀ پلید استکبار جهانی نسبت به ملت سرافراز ایران اسلامی در حادثه تروریستی دانشمند برجسته، مجاهد و نخبه علمی و دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آشکارتر شد.

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت، ایستادگی، رشد و پیشرفت فرزندان مومن و انقلابی این ملت در تمامی عرصه های علمی و دفاعی عاجز و ناتوان شده اند، هربار به اقداماتی ناجوانمردانه و خارج از خصلت های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی می آورند که نه تنها هیچ حاصلی برای آنان نخواهد داشت بلکه چهره پلیدشان هرروز برای جهانیان آشکارتر خواهد شد.

ملت قهرمان ایران عزیز در طول دوران انقلاب ثابت کرده‌اند که تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان نظام هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی جوانان این مرزو بوم وارد نخواهد ساخت و آنان همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان های استکبارستیزی خود برنخواهند داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر که همچون یاران شهیدش میراث گرانبهایی را در عرصه علمی و دفاعی کشور از خود به جای گذاشت و برتری های راهبردی فراوانی را برای نظام اسلامی رقم زد به مقام معظم رهبری، همسنگران و مردم قهرمان ایران اسلامی، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای این شهید سرافراز مسئلت می نماید .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

----------------------------------------------------

 

حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در بابل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در محور بابل به قائم شهر، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور بابل به قائمشهر، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان بابل به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر بر برخورد یک خودروی 207 با دو سرنشین و یک خودروی کامیون به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی 207 در دم جان باخت و سرنشین دیگر آن مصدوم شد .

وی با بیان این که خودروی کامیون در این حادثه نیز واژگون شد، اظهار داشت: مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد و علت تامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.

سرهنگ ساداتی در خاتمه با بیان این که ،تفاوت رانندگي شتابزده و رانندگي با سرعت مطمئن، فاصله‌ي بين مرگ و زندگي يا نقص عضو و سلامتي است، پایبندی، قانون مداری ، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد .


----------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل،از توقيف خودروی حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"سید محسن جعفری"درتشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرستان بابل ، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 3 تن چوب جنگلی غیر مجاز که توسط سرنشینان خودرو از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ جعفری،افزود: در این راستا 2 نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند .

وی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


سارق حرفه ای در بابل به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار حرفه ای با 16 فقره سرقت مغازه و ساختمان های نیمه کاره در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ سید محسن جعفری "در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و ساختمان

masoud pashna, [۲۸.۱۱.۲۰ ۱۵:۲۷]
نیمه کاره در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 16 فقره سرقت از مغازه و ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی بابل در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري اموال را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 17فقره سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محموآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمودحسین زاده در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 17 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وي از توقیف 19 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: در پی جلب محكومان كيفري و حقوقي ماموران موفق به دستگيري 18 نفر در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------


دستگيري سارق دوچرخه در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري سارق دوچرخه با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ناصر علی صفر پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مأموران کلانتري 11امیر مازندرانی حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظی موفق به دستگیری فردي که در حال سرقت دوچرخه بود شدند.

سرهنگ صفرپور ، افزود: متهم در بازجويي به عمل آمده به 4 فقره سرقت دوچرخه دیگر نیز اعتراف کرده و پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری در پايان از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک موضوع را سريعاً با شماره تلفن110به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 10 فقره سرقت منزل در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق منزل و کشف10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، به یک سارق سابقه دار در سطح حوزه استحفاظی مظنون و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


----------------------------------------------------


کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 4 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به 2 خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد:

masoud pashna, [۲۸.۱۱.۲۰ ۱۵:۲۷]
ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع 4 تن چوب جنگلی قاچاق که آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بودند کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

masoud pashna, [۲۸.۱۱.۲۰ ۱۵:۲۷]
بسمه تعالی

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون و صحت و سلامتی برای جنابعالی

اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 8/9/99 تقدیم حضور می گردد .

 

پیام تسلیت سردار میرزایی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی شهادت دانشمند برجسته علمی و دفاعی کشور، شهید "دکتر محسن فخری زاده" را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چهرۀ پلید استکبار جهانی نسبت به ملت سرافراز ایران اسلامی در حادثه تروریستی دانشمند برجسته، مجاهد و نخبه علمی و دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آشکارتر شد.

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت، ایستادگی، رشد و پیشرفت فرزندان مومن و انقلابی این ملت در تمامی عرصه های علمی و دفاعی عاجز و ناتوان شده اند، هربار به اقداماتی ناجوانمردانه و خارج از خصلت های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی می آورند که نه تنها هیچ حاصلی برای آنان نخواهد داشت بلکه چهره پلیدشان هرروز برای جهانیان آشکارتر خواهد شد.

ملت قهرمان ایران عزیز در طول دوران انقلاب ثابت کرده‌اند که تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان نظام هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی جوانان این مرزو بوم وارد نخواهد ساخت و آنان همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان های استکبارستیزی خود برنخواهند داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر که همچون یاران شهیدش میراث گرانبهایی را در عرصه علمی و دفاعی کشور از خود به جای گذاشت و برتری های راهبردی فراوانی را برای نظام اسلامی رقم زد به مقام معظم رهبری، همسنگران و مردم قهرمان ایران اسلامی، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای این شهید سرافراز مسئلت می نماید .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

----------------------------------------------------

 

حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در بابل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در محور بابل به قائم شهر، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور بابل به قائمشهر، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان بابل به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر بر برخورد یک خودروی 207 با دو سرنشین و یک خودروی کامیون به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی 207 در دم جان باخت و سرنشین دیگر آن مصدوم شد .

وی با بیان این که خودروی کامیون در این حادثه نیز واژگون شد، اظهار داشت: مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد و علت تامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.

سرهنگ ساداتی در خاتمه با بیان این که ،تفاوت رانندگي شتابزده و رانندگي با سرعت مطمئن، فاصله‌ي بين مرگ و زندگي يا نقص عضو و سلامتي است، پایبندی، قانون مداری ، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد .


----------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل،از توقيف خودروی حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"سید محسن جعفری"درتشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرستان بابل ، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 3 تن چوب جنگلی غیر مجاز که توسط سرنشینان خودرو از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ جعفری،افزود: در این راستا 2 نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند .

وی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


سارق حرفه ای در بابل به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار حرفه ای با 16 فقره سرقت مغازه و ساختمان های نیمه کاره در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ سید محسن جعفری "در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و ساختماننیمه کاره در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 16 فقره سرقت از مغازه و ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی بابل در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري اموال را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 17فقره سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محموآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمودحسین زاده در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 17 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وي از توقیف 19 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: در پی جلب محكومان كيفري و حقوقي ماموران موفق به دستگيري 18 نفر در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------


دستگيري سارق دوچرخه در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري سارق دوچرخه با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ناصر علی صفر پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: مأموران کلانتري 11امیر مازندرانی حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظی موفق به دستگیری فردي که در حال سرقت دوچرخه بود شدند.

سرهنگ صفرپور ، افزود: متهم در بازجويي به عمل آمده به 4 فقره سرقت دوچرخه دیگر نیز اعتراف کرده و پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری در پايان از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک موضوع را سريعاً با شماره تلفن110به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 10 فقره سرقت منزل در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق منزل و کشف10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، به یک سارق سابقه دار در سطح حوزه استحفاظی مظنون و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


----------------------------------------------------


کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 4 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به 2 خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد:

masoud pashna, [۲۸.۱۱.۲۰ ۱۵:۲۷]
ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع 4 تن چوب جنگلی قاچاق که آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بودند کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار