معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از تهیه و تولید تله فیلم «بچه‌های آهن» با موضوع اسارت و آزادگان در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 27 November 2020

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روح الله ایرانمهر اظهار کرد: پیش تولید این تله‌فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «احمد دیری» از اواسط تابستان شروع شد و فیلمبرداری آن نیز از اوایل آبان به مدت 20 روز به طول انجامید.

این مسئول، «فریبا سادات خلیلی» مدیر تولید، «مجید رحمانی» دستیار یک و برنامه‌ریز، «منصوره پسندیده» طراح صحنه و لباس، «مرتضی نائینی» طراح گریم، «جعفر علیان» صدابردار و «محسن فلاحی» را از دست‌اندرکاران این مجموعه عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره با بازی «رحیم نوروزی» و «فریده دریامج» در این مجموعه گفت: «فرناز زوفا»، «فهیمه مومنی»، «محمدرضا فارابی»، «مهدی رضایی»، «آزاده عبدالله زاده» و «علیرضا شیخانی» از دیگر بازیگران تله فیلم «بچه‌های آسمان» هستند.

ایرانمهر ادامه داد: «بچه‌های آهن» به سفارش صدا و سیما و با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و همکاری نیروگاه شهید سلیمی نکا، سپاه کربلا، لشکر 25 کربلا، سپاه ناحیه بهشهر و مردم فرهیخته شهرستان بهشهر تهیه و تولید شد.

این مسئول در پایان به موضوع فیلم‌نامه اشاره کرد و گفت: ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که علی یازده ساله طی ماجرایی با اسیر عراقی که از بازداشتگاه فرار کرده مواجه می‌شود، از آنجایی که اسیر فراری به نوعی دوستش یوسف را گروگان گرفته مجبور می‌شود به فرار او کمک کند اما با دخالت مادر بزرگ اسیر عراقی که به استیصال رسیده خودش را تسلیم می‌کند زیرا او یک معلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار