اهم مسائل و مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری بانکی در مازندران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان این استان با مدیر عامل بانک صادرات ایران مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 24 November 2020

در این جلسه دوساعته که در دفتر کار مدیر عامل بانک صادرات کشور برگزار شد،سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات ناشی از عدم مشارکت سیستم بانکی در اجرای طرح های اقتصادی در مازندران خواستار رفع این نقیصه شد.
نماینده مردم بابل یکی از مشکلات جدی صاحبان سرمایه در مازندران را رهن ملکی وثایق بانکی دانست و بر لزوم همکاری بانکها در این ارتباط تاکید کرد.
این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بانکها برای خروج واحدهای صنعتی از رکود و تعطیلی خواستار گشایش خط اعتباری ویژه بانکی برای این امر حیاتی در سال جهش تولید شد.
همچنین نمایندگان مازندران در این جلسه با طرح مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی حوزه های انتخابیه ،اولویتهای مربوط به دریافت تسهیلات بانکی برای فعال کردن این واحدها را بیان کردند.
سیدی مدیر عامل بانک صادرات کشور نیز در این جلسه با تشریح عملکرد بانک متبوع در حمایت از واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری، در خصوص پر رنگ تر کردن نقش بانک صادرات در انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در مازندران قول مساعد داد.
همچنین در این جلسه مقرر شد بانک صادرات نسبت به گشایش خط اعتباری ۳هزار میلیارد تومانی برای واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران و خروج املاک رهنی مزایده ای بنگاههای توایدی در حمایت از عاملان اقتصادی استان اقدام کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار