ایوب کلانتری(نساجی): این بازیکن ۲۹ ساله در میانه میدان نمایش بسیار خوبی داشت تا نشان دهد هنوز فوتبالش تمام نشده است. کلانتری را فقط به خاطر آن شوت فوق العاده و گل زیبایش در ترکیب منتخب قرار ندادیم. او به خوبی جنگندگی داشت و بازیکنان جلوی زمین را صاحب توپ می کرد و یکی از ارکان اصلی تیم وحید فاضلی در این فصل محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 23 November 2020

 در ترکیب منتخب هفته دوم رقابت های لیگ برتر گل گهر بیشترین نماینده را داشت و خبری از استقلال نبود.

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسید و نتایج جالبی در آن رخ داد. ۱۴ گل زده شد اما هیچ دیداری با نتیجه صفر بر صفر به اتمام نرسید. حالا به سان هر هفته، گروه ورزشی ایرنا به معرفی ترکیب منتخب هفته می پردازد. ترکیبی که در آن تیم های گل گهر، فولاد و پرسپولیس نمایندگان ویژه ای داشتند. با ما همراه باشید.

دروازه بان:

علیرضا حقیقی: در ادامه روند خوب لیگ نوزدهم، علیرضا حقیقی لیگ بیستم را هم با فرم بسیار عالی آغاز کرده است. او در هفته دوم و مقابل مس رفسنجان سه واکنش بسیار خوب را نشان داد که اگر این واکنش ها نبود شاید کار گل گهر پیش از زدن گل اول سخت می شد. در این هفته به جز حقیقی پیام نیازمند، نیما میرززاد و محمدرضا اخباری هم خوش درخشیدند.

مدافعان:

مرتضی منصوری: در سمت راست خط دفاعی سپاهان نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد پایه گذار تنها گل تیمش شود. البته که منصوری در موقعیت مشکوک به آفساید بود اما چیزی از ارزش های او در دیدار برابر آلومینیوم اراک کم نمی کند. او به خوبی توانست در کارهای هجومی و دفاعی توازن ایجاد کند.

سید جلال حسینی: صنعت نفت حمله چندان زهرداری را روی دروازه پرسپولیس انجام نداد اما روی توپ های ارسالی چند باری خطرهای نصفه و نیمه ای را ایجاد کردند که سید جلال حسینی به کمک محمدحسین کنعانی زادگان این خطرها را دفع کردند. سید جلال با تجربه بالای خود مانع از حرکات تکنیکی طالب ریکانی در یکی ۲ صحنه شد و همچنین پنالتی منجر به گل هم روی پاس او برای کنعانی زادگان به دست آمد.

آرش قادری: مدافع ۲۲ ساله تیم پیکان موفق شد گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند و هم در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد و مانع از گلزنی شهرخودرو شود. قادری فصل قبل از آلومینیوم به پیکان آمد و حالا در دومین فصل حضور خود به یکی از مهره های اصلی تیم تبدیل شده است.

موسی کولیبالی(فولاد خوزستان): هم پنالتی گرفت و هم به خوبی در کنار عارف آغاسی حملات جسته و گریخته استقلال را مانند بازی نیم فصل دوم لیگ قبل خنثی کرد تا نشان دهد در این فصل هم در حمله و هم در دفاع کمک حال نکونام است. کولیبالی در هفته اول هم یک گل زده بود؛ اولین گل لیگ بیستم.

سعید آقایی(پرسپولیس): سمت چپ پرسپولیس با حضور او بیمه شده است. آقایی هر وقت بدون حاشیه کارش را انجام داده همینطور فوق العاده کار کرده است. او هم در کارهای تدافعی و هم در حرکات هجومی یک مهره کارآمده بود و خیال یحیی را از سمت چپ راحت کرده است. محمد نادری حق داشت که پرسپولیس را ترک کرد. با حضور این آقاییِ آماده هیچ کسی نمی تواند در سمت چپ پرسپولیس اعلام حضور کند.

هافبک ها:

ایوب کلانتری(نساجی): این بازیکن ۲۹ ساله در میانه میدان نمایش بسیار خوبی داشت تا نشان دهد هنوز فوتبالش تمام نشده است. کلانتری را فقط به خاطر آن شوت فوق العاده و گل زیبایش در ترکیب منتخب قرار ندادیم. او به خوبی جنگندگی داشت و بازیکنان جلوی زمین را صاحب توپ می کرد و یکی از ارکان اصلی تیم وحید فاضلی در این فصل محسوب می شود.

محمد مهدی محبی(نفت مسجدسلیمان): هم پاس گل داد و هم چند بار مدافعان و هافبک های تیم حریف را به هم ریخت تا نشان دهد ما به جز محمد محبی، یک محبیِ با استعداد دیگر را هم در لیگ برتر داریم. این بازیکن که در امیدهای استقلال هم بوده است. این بازیکن می تواند یکی از استعدادهای برتر لیگ بیستم باشد.

مسعود شجاعی(تراکتور): رد پایش روی تک تک حملات تراکتور دیده می شد و اگر خوش شانس بود و درخشش میرزازاد در کار نبود می توانست گلزنی هم بکند. شجاعی که در هفته اول در ترکیب تراکتور نبود با بازگشتش به زمین زمینه ساز موقعیت های خوبی برای تیم منصوریان شد. گل تراکتور هم ماحصل ارسال او به درون محوطه جریمه بود که بعد از یک رفت و برگشت به گل تبدیل شد.

فرشاد احمدزاده(فولاد خوزستان): به حضور او در ترکیب منتخب باید عادت کنیم. ستاره نیم فصل دوم لیگ نوزدهمِ فولاد در این فصل هم با توپ پر کارش را آغاز کرده است. احمدزاده مقابل استقلال یک گل زیبا با ضربه سر زد و بارها با پاس ها و حرکات انفرادی و دوندگی اش امان هافبک ها و مدافعان استقلال را برید. احمدزاده در این فصل بیستمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند.

مهاجم:

گادوین منشا(گل گهر سیرجان): بهترین بازیکن این هفته؟ شک نکنید. گادوین منشای نیجریه ای زیر نظر امیر قلعه نویی شده است. یک پاس گل و یک گل در هفته اول و حالا ۲ گل در هفته دوم. او به تنهایی آقای گل لیگ بیستم است و روی چهار گل از پنج گل تیمش اثر مستقیم داشته است. منشا با یک ضربه سر و همچنین با یک چیپ استادانه باعث و بانی ثبت دومین برد گل گهر شد تا حالا این تیم سیرجانی به تنهایی صدرنشین لیگ باشد.

سرمربی:

امیر قلعه نویی(گل گهر سیرجان): بازهم گویا کرمان باید جایی باشد برای احیای ژنرال. یک بار مس کرمان این کار را کرد و گویا این بار نوبت به گل گهر سیرجان رسیده است. گل گهر با قلعه نویی به دومین برد رسید و فاتح دربی استان کرمان شد. تیم او با طراوت بازی کرد و مجددا در نیمه مربیان با زدن ۲ گل، تساوی را به برد تبدیل کرد و حالا در صدر جدول قرار گرفته است. راه زیادی تا پایان لیگ مانده اما قلعه نویی در ۵۷ سالگی هم جاه طلبی اش را از دست نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار