سرمربی تیم دسته اولی رایکا بابل، تناقص در داوری بازی تیمش برابر تیم استقلال ملاثانی را عامل ناکامی درکسب نخستین پیروزی این فصل نماینده مازندران درلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌ها دانست.
کد خبر: ۹۱۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 23 November 2020

نادر دست نشان پس از کسب تساوی یک بریک تیمش رایکا بابل و استقلال ملاثانی درهفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در بابل به خبرنگار مهر گفت، بازی خوبی بود و بازیکنان ما تا دقیقه ۹۷ بازی که جای تعجب بود که این هفته وقت اضافه از سوی داور گرفته شود، جانانه تلاش کردند.

وی افزود: متأسفانه داور مسابقه که برای بازی‌های لیگ دسته یک خیلی جوان بوده، از دقیقه ۱۷ بازی درپی حرکت تکل بازیکن ما، مستقیم اززمین اخراج و کاملاً سختگیرانه بود.

سرمربی تیم رایکا بابل گفت، همه کارشناسان واهالی فوتبال هم پس از بازبینی صحنه منجربه اخراج بازیکن تیم ما همگی اعتقاد داشتند که نهایت جریمه کارت زرد بوده و اخراج لازم نبود.

دست نشان با بیان اینکه حرکت مشابه‌ای که بازیکن تیم استقلال ملاثانی نیز درنیمه دوم بازی بر روی بازیکن ما انجام وداور حتی به راحتی ازکنار آن گذشت، اضافه کرد، این وضعیت ونوع نگاه داوران ما نشان می‌دهد، که قضاوت برای بسیاری از داوران جوان در سطح لیگ‌های بالاتر زود هست و باید تجربه‌های زیادی کسب کنند.

وی ادامه داد، به هرحال با وجود ۱۰ نفره شدن در کل زمان مسابقه تیم ما به گل اول بازی رسید و پس از آن هم به خوبی توانست مدیریت کند.

وی یادآورشد، دریافت گل در دقیقه اضافه (۹۰+۴) واقعاً دور از ذهن ما بود، اما درس خوبی برای بازیکنان جوان ما داد که باید تا قبل از سوت داور در زمین مسابقه جنگید و بازی را تمام شده تلقی نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رایکا بابل درآغاز هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برابر میهمان خود تیم استقلال ملاثانی به تساوی یک بریک دست یافت.

برچسب ها: نادر دست نشان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار