افتتاح 365 پروژه و اجرای 14 هزار و 518 برنامه در هفته بسیج
فرمانده سپاه کربلا بزرگ ترین ویژگی بسیجی را دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب دانست و تصریح کرد: مدیری در هر سطحی نسبت به حل مشکلات دغدغه‌مند باشد و نیز در مقابل دشمنان و استکبار بایستد، یک مدیر جهادی بسیجی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 20 November 2020

به گزارش راه شلمچه، 365 پروژه عمرانی، ورزشی، مسکن محرومین، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با اعتبار بالغ بر 19 میلیارد و 14هزار و 518 برنامه در66 عنوان طراحی شده و در 22 شهرستان مازندران در هفته بسیج به اجرا در خواهد آمد.


سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه کربلا با بیان این مطلب گفت: بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است که در عرصه های مختلف حاضر و ناظر است و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.


فرمانده سپاه کربلا، بسیج را بزرگ ترین قدرت نرم در برابر دشمن دانست و افزود: بسیج یکی از بزرگترین مولفه های نرم دشمنان که توانسته انقلاب را نجات دهد که از بطن مردم برخاسته است.


فرمانده سپاه کربلا بزرگ ترین ویژگی بسیجی را دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات مردم و اعتلای انقلاب دانست و تصریح کرد: مدیری در هر سطحی نسبت به حل مشکلات دغدغه‌مند باشد و نیز در مقابل دشمنان و استکبار بایستد، یک مدیر جهادی بسیجی محسوب می شود.

 


وی به عمده برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج اشاره و اظهار داشت: دیدار با یک هزار ۹۷۹ خانواده معزز شهدا، دیدار با یک هزار ۴۰۸ خانواده ایثارگر، برگزاری 425 مراسم و یادواره‌ های شهدا، برگزاری ۸۵۶ برنامه ورزشی، یک هزار و ۱۴۸ نشست بصیرتی، ۲ هزار و ۲۷۷ گشت رضویون، برگزاری ۴۹۲ اردوی جهادی در راستای کمک به نیازمندان، ۳۵۶ عنوان تولید کلیپ‌های فرهنگی، راه اندازی ۱۴۹ عنوان پویش هفته بسیج در فضای مجازی در سراسر استان را در دستور کار داریم.

 

مسلمی یادآور شد: در راستای نهضت مومنانه ۴۰ هزار و ۷۹۵ بسته معیشتی به ارزش 12میلیاردو 230 میلیون تومان ببن نیازمندان و علاوه بر آن ۷ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود.


سردار مسلمی خاطر نشان کرد: اهدای۱۴۹ بسته کمک جهیزیه به نوعروسان به ارزش ۳ میلیارد تومان، تهیه و توزیع 2 میلیارد تومان لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و امداد کارت به ارزش ۱۶۴ میلیون تومان را از جمله عمده ترین اقدامات هفته بسیج به شمار می رود.


فرمانده سپاه کربلا به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع برای مقابله با گران فروشی و احتکار خبر داد و گفت: برای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای مهار گرانی و اخلال در بازار ، سپاه ۱۹۰ بازرس بسیجی را به اداره کل صمت و 150 بسیجی را به دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی کرده است که عمده فعالیت آن‌ها بازرسی و نظارت در سطح فروشگاه‌های بزرگ و شناسایی محتکران و اخلالگران و یاری رسانی به مراکز بهداشتی است.


فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه طرح مقابله با کرونا با عنوان حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از اول آذر ماه جاری در استان آغاز شده، گفت: هدایت، حمایت و پشتیبانی این طرح با سازمان بسیج و وزارت بهداشت است و با استفاده از پایگاه‌های بسیج و ظرفیت ائمه مساجد و بسیجیان جامعه پزشکی در محلات اجرایی می‌شود.


مسلمی با اشاره به اینکه تا کنون 1000 پایگاه مقاومت برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: پیش بینی می شود این طرح در 3 هزار پایگاه مقاومت اجرا شود.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور رهگیری بیماران قبل و بعد از بیماری نیاز به مهمانسرا و ویلا داریم تا بیماران بعد از ترخیص دوره نقاهت را در اینگونه نقاهتگاهها تا پایان دوره درمان نگهداری شوند.


گزارش از قربان نوروزی خبرنگار کیهان و همکار رسانه ای راه شلمچه در مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار