سرمربی تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد که تیمش با همه مشکلات احتمالی خواهد جنگید تا نخستین سه امتیاز فصل را کسب کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 18 November 2020

به گزارش تابناک مازندران  از روابط عمومی باشگاه تراکتور، علیرضا منصوریان در حاشیه آخرین تمرین تیم پیش از دیدار مقابل نساجی، اظهار کرد: آخرین تمرین‌مان برگزار شد و تا ساعتی دیگر راهی استان مازندران خواهیم شد تا در مقابل نساجی صف‌آرایی کنیم و امیدوارم یک بازی فوق‌العاده خوب را ارائه دهیم.

وی افزود: وقفه‌ای که به خاطر دیدارهای تیم ملی ایجاد شد، خیلی به ما کمک کرد و سعی کردیم از آن نهایت بهره را ببریم. بازیکنانی هم که دیر به تیم اضافه شدند، با سایر بچه‌‌ها به هماهنگی کامل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از وضعیت تیمش، خاطرنشان کرد: شرایط داخلی تیم بسیار خوب است. بچه‌ها هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ دوستی و رفاقت خیلی به هم نزدیک شدند و تلاش ما این است که مانند یک خانواده باشیم. از بزرگ‌ترهای تیم هم ممنونم که در این مسیر خیلی به من کمک می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: در تمامی باشگاه‌ها مشکلات و رفت‌وآمدهایی وجود دارد، اما ما محکم به مسیرمان ادامه می‌دهیم و با تمام مشکلاتی که ممکن است در مقابل تراکتور قرار بگیرد، خواهیم جنگید. ان‌شاءالله بتوانیم بهترین تیم را راهی دیدار مقابل نساجی بکنیم و با یک بازی فکورانه و زیرکانه، اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار