مدافع و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلاً زمان انتقاد از تیم نیست و فقط باید از تیم و باشگاه حمایت کنیم تا با همین بازیکنان ان‌شاءالله قهرمان آسیا شویم.
کد خبر: ۹۱۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 17 November 2020

محمد پنجعلی، مدافع و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است که این تیم هرچه سریع‌تر بتواند از مشکلات خود عبور کرده و مهیای فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. او در این مورد به خبرنگار ما گفت: «جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری خط دفاع پرسپولیس را تضعیف کرد و باعث نگرانی هواداران شده اما من فکر می‌کنم این موضوع نمی‌تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد زیرا این تیم با هدایت یحیی گل‌محمدی، آنقدر قدرتمند شده که بتواند مشکلاتش را حل کند. هر بازیکنی به جای شجاع در ترکیب باشد، توانایی آن را دارد که در خط دفاع، بهترین بازی را انجام داده و به قهرمانی تیم کمک کند.»

پنجعلی همچنین ادامه داد: «می‌دانم که باشگاه و شخص یحیی گل‌محمدی در حال حاضر به دنبال جذب بازیکنان جدیدی هستند تا جای خالی یارانی که تیم را ترک کرده‌اند، را پر کنند. وقتی این تلاش‌ها را می‌بینم، امیدوار می‌شوم. در حال حاضر، پرسپولیس نیاز به یک مهاجم و یک مدافع دیگر دارد. محمد انصاری هم برگشت تا خیال همه راحت شود. اگر عیسی آل‌کثیر هم بخشیده می‌شد، دیگر هیچ مشکلی نداشتیم اما فعلاً زمان انتقاد از تیم نیست و فقط باید از تیم و باشگاه حمایت کنیم تا با همین بازیکنان ان‌شاءالله قهرمان آسیا شویم.»


خبر ورزشی

برچسب ها: جانشین شجاع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار