اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 25 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 15 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 25 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 25 آبان بشرح زیر است:

انهدام باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در "ساری" خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاعه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در ساری ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عممی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس امنیت عمومی دریافتند، اعضای شرکت هرمی با عنوان ام وی(EMWAY) با تبلیغات و برگزاری جلسات مستمر با ارائه پیشنهادات اغوا کننده به جذب افراد در این شرکت و کلاهبرداری از آنان اقدام می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و شناسایی اعضا و لیدر اصلی این باند کلاهبرداری، ماموران پلیس امنیت عمومی در اقدامی غافلگیرانه با دستگیری 8 متهم اصلی این پرونده، شبکه اصلی این باند کلاهبرداری را متلاشی کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: فعالیت شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه های غیرمجاز یکی از علل و عوامل وجود آمدن مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فراهم شدن بستر جرم کلاهبرداری است .


--------------------------------------------------


برادران موبایل قاپ در بابل به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 برادر موبایل قاپ با 19 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ "سیدمحسن جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی چندین وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه عابران در سطح شهرستان بابل توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتري 11 اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده ماموران به دو بردار سارق که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بودند مظنون شدند و پس از هماهنگی های قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 19 فقره سرقت گوشی همراه عابران در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بابل، در خاتمه با بیان این که این دو سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در موقع مکالمه با تلفن همراه در معابر مراقب سارقان و افراد فرصت طلب باشند.


--------------------------------------------------------------


دستگیری قاتل فراری کمتر از یک ساعت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در شهرستان ساری خبر داد .

سرهنگ"ناصر علی صفرپور"در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر ، گفت: ساعت 6 صبح امروز،در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در یکی از روستاهای بخش چهار دانگه این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کیاسر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در این گیری که بین اعضای دو خانواده به علت اختلافات قبلی صورت گرفت، فردی 39 ساله بر اثر اصابت ساچمه سلاح شکاری از ناحیه صورت به شدت مجروح شد .

وی با بیان این که مصدوم به علت شدت جراحت های وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، افزود: بلافاصله تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی و یگان های عملیاتی شهرستان تشکیل و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان قتل که پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شده بودند آغاز شد.

سرهنگ صفرپور، خاطرنشان کرد: ماموران در کمتر از یک ساعت و طی عملیاتی ضربتی ضارب و چند نفر دیگر از همدستانش را حین فرار با یک خودروی سواری در محور کیاسر دستگیر کردند.

صفرپور از کشف 2 قبضه سلاح شکاری در ادامه رسدگی به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: ضارب که در این درگیری مصدوم شده است به بیمارستان منتقل و سایر عوامل این درگیری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.


----------------------------------------------------------------


محموله 7 تنی چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقيف یک کامیون حامل 7تن چوب جنگلي قاچاق در منطقه کیاسر ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ محمد محمد پور با اعلام این خبر،

masoud pashna, [۱۵.۱۱.۲۰ ۱۸:۴۰]
گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه فرآوردهای جنگلی قاچاق در پي کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادي در امر قطع درختان و فروش چوب آلات جنگلي قاچاق در منطقه کياسر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی دریافتند، قاچاقچیان با قطع درختان در ساعت هاي مختلف شب اقدام به دپوی آن در داخل باغ و محل هاي خلوت کرده و در فرصت هاي مختلف آنها را بارگيري و به مقصد شهرها و استان هاي ديگر حمل مي کنند.

سرهنگ محمد پور، اظهار کرد: با تقویت گشت های انتظامی ماموران در حین انجام ماموریت و گشت زنی موفق شدند، یک کامیون حامل 7 تن انواع چوب آلات جنگلي را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي این میزان چوب جنگلی 150 میلیون ریال برآورد شده که کليه اموال توقیف و به منابع طبيعي تحويل شد.


------------------------------------------------------


کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "محمدصادق شاه نظری " در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر مزاحمت راکب یک دستگاه موتورسیکلت سنگین برای شهروندان، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موتور سیکلت مذکور را حین تردد در یکی از خیابان های این شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ارزش ريالي موتورسیکلت کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: راکب موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


-----------------------------------------------------


کشف 4 و نیم تن مرغ فاقد مجوز در میاندورود

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از توقيف كاميونت حامل 4 هزار و 500 کیلو گرم مرغ فاقد مجوز بهداشتي به ارزش 810 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

سرهنگ "علی داداش تبار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: مأموران گشت یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زني در محور مواصلاتی این شهرستان به يک کاميونت ايسوزو مشکوک شدند آن را متوقف کردند.

سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: ماموران در بازرسي از اين خودرو 4 تن و 500 کیلوگرم مرغ فاقد مجوز بهداشتي کشف کردند .

وی ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 810 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پس از تحویل کالای شده به اداره دامپزشکي شهرستان راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.


------------------------------------------------


جمع آوری 24 معتادمتجاهر در گلوگاه

جانشین انتظامي گلوگاه از دستگیری 24 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنيت در بين شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان به اجراء گذاشته شد.

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه، افزود: در اجراي اين طرح 24 معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي به مراکز درمانی و كمپ ترك اعتياد معرفی شدند.

وی از دستگیری 16خرده فروش مواد مخدر در اجرای این طرح نیز خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------


کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 3 تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم ن

masoud pashna, [۱۵.۱۱.۲۰ ۱۸:۴۰]
یز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


کشف 32 فقره سرقت در جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف 32فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 24سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 32 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 85موتور سیکلت و 33خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


------------------------------------------------------------


کشف دو تن چوب قاچاق از 2 خودروی سواری در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف 2 خودروی سواری و کشف 2 تن انواع چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فراورده های جنگلی ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی 2 نفر از عاملان برداشت غیر مجاز چوب و فراورده های جنگلی در این شهرستان شدند .

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی ماموران متهمان را در حین حمل چوب با 2 خودروی سواری پیکان در یکی از محورهای جنگلی این شهرستان دستگیر کردند.

وی در ادامه از کشف مجوعا 2 تن چوب جنگلی قاچاق از خودروهای مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدن.

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاتمه از شهروندان خواست: در برقراری امنیت پایدار و حفظ و حراست از سرمایه های ملی با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار