اولگ ماتیتسین رئیس فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی و وزیر ورزش روسیه در پیامی به مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی از برنامه ریزی برای توجه به ورزش دانشجویان و پیشبرد علوم ورزشی در زمان پاندمی کرونا تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 15 November 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به صورت مجازی از 19 تا 22 آبان ماه برگزار شد.

به همین مناسبت اولگ ماتیتسین رئیس فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی FISU و وزیر ورزش روسیه پیامی را به برگزار کنندگان این همایش در مراسم اختتامیه آن ارسال کرد. در بخشی از پیام اولگ از زحمات بشیریان رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی ایران و دوستان حاضر در این همایش علمی تشکر کرد.

پیام رئیس فدراسیون جهانی فیزو به دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران
 

 

در پیام اولگ آمده است:
« از آقای بشیریان رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و دوستان عزیز حاضر در همایش بابت فرصتی که در اختیار من قرار دادید که در دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی صحبت کنم تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی گفت: همانطور که همه ما مطلع هستیم سراسر دنیا در حال حاضر امکان ورزش کردن به شکل معمول برای مردم میسر نیست. اما می دانیم که این شرایط موقت است.

وزیر ورزش روسیه افزود: علم،پاسخ مشکل پاندمی را فراهم کرده و ورزش ضلع مکمل رفع این مشکل است. خانواده ها در خانه هایشان قرنطینه شده اند. دانشجویان شرایط لذت بردن از امکانات محیط دانشگاه را ندارند.

وی همچنین گفت: این شرایط پاندمیک ما را به فکر کردن پیرامون پیداکردن راهکار برای چطور سرکار رفتن وادار کرده و مارا به سمت استفاده از تکنولوژی های دیجیتال برده است.

اولگ ماتیتسین در پایان گفت: آنچه امروز به آن نیاز داریم تلفیق بینش آکادمیک و راه حل های کاربردی و عملیاتی است. محققین و مسئولین اجرایی دست به دست هم داده اند تا به ما کمک کنند که جامعه ای فعال را به نمایش بگذاریم که ورزش در آن ایفای نقش می کند. به همین خاطر است که من از اینکه محققین و مسئولین اجرایی خانواده ورزش به واسطه این همایش دور هم جمع شده اند مشعوف هستم. برای شما بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم ایده ها و برنامه هایتان را با ما به اشتراک بگذارید. »

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار