تیم نساجی قبل از عزیمت به تهران با حضور در آسایشگاه معلولان ذهنی بالا لموک قائمشهر برای ساعتی با عزیزان حاضر در این آسایشگاه گذراندند.
کد خبر: ۹۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 09 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مازندليگ نقل از سايت رسمي باشگاه، در ابتدای ورود بازیکنان و کادر فنی به آسایشگاه مجموعه، با تبل و بوق و صدای بلند نساجی را تشویق می کردند و شعارهای مختلف سر می دادند. بازیکنان و کادر فنی نساجی به ویژه پائولو آلوس نیز با این عزیزان برخورد گرم و دوستانه ای داشتند. به طوری که با تشویق آلوس توسط آنها بسیار شوک زده شد و بقض کرده بود. جاناتان آلوس نیز از دیدن این صحنه مات و مبهوت نظارگر بود. 

محمود اسدی سرپرست نساجی هم در این دیدار گفت: هدف ما شادی شما و تمام مردم این شهر و استان است. تمام سعی خود را می کنیم تا با موفقیت نساجی شادی را برای شما به ارمغان بیاوریم. چون حمایت شما از تیم محبوب شهر بسیار قابل توجه است و جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

سپس پائولو آلوس به اعضای آسایشگاه چنین گفت: ما خیلی خوشحال هستیم که امروز کنار شما هستیم. این تیم و این بازیکنان مسئولیت بزرگی را به دوش دارند تا باعث شادی شما  شوند. من دیدم که شما چقدر به این تیم علاقه دارید. اما متاسفانه زندگی روی خوشش را به شما نشان نداد. اما برای همه شما دوستان آرزوی سلامتی و بهترین ها را دارم. 

در ادامه نیز دو تن از عزیزان آسایشگاه شروع به خواندن کردن و فضا را بسیار شادی ایجاد کردند. همچنین از نکات جالب این دیدار رابطه گرم بازیکنان نساجی با این عزیزان بود. در پایان نیز اعضا مرکز توانبخشی لموک قائمشهر اتوبوس بازیکنان نساجی را با تشویق بدرقه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار