اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 14 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 23 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 23 آبان بشرح زیر است:

کشف 19 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان نور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از توقیف کامیون و کامیونت حامل 19 تن چوب قاچاق در محور چمستان نوربه سمت آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه افرادي در محور چمستان نور به آمل با خودروهاي کاميون و ميني بوس در امر قاچاق چوب الات جنگلي فعاليت دارند، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ساعت 21 و 20 دقیقه عوامل يگان امداد شهرستان نور با شناسایی کامیون حامل چوب قاچاق در عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد : در بازديد از این خودرو 15 تن انواع چوب قاچاق کشف شد.

وی افزود: در همین خصوص در ساعت21 و 50 دقیقه يک کاميونت ديگر حامل چوب آلات قاچاق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شد که در بازرسی از آن نيز 4 تن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد .

سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات به ارزش ريالي 400 میلیون ریال برآورد شده ، افزود: خودرو های توقيفی برای سير مراحل قضائی به پارکينگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری 2 متهم به قاچاق چوب خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

______________________________

کشف 21 کیلو تریاک از یک خودرو در ساری

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از توقیف خودرو حامل موادمخدر و کشف 21 کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر خرید و فروش موادمخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان به موادمخدر که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر می کردند، شناسایی شدند .

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی خودروی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه توقیف و در بازرسی از آن بیش از 21 کیلوگرم تریاک کشف شد .

سرهنگ ثقفی از دستگیری متهمان و تشکیل پرونده برای آنان خبر داد و افزود: متهمان به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

_____________________________________

دستگیری 14 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 14 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ناصر علی صفر پور با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه استحفاظی کلانتری 12 بلوار کشاورز به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی ساری، افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 14 متهم به سرقت، 4 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 29نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر ،3 موتور سیکلت،یک خودرو، 4 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز،10 ابزار و ادوات صوتی و تصویری و مقادیر قابل توجه دیگری از اموال سرقتی کشف شد .

وی در پايان از توقیف 21 خودرو و 13 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.

____________________________________

کشف 40 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 40 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 13سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و غیره در این شهرستان شدند .

سرهنگ حس

masoud pashna, [۱۴.۱۱.۲۰ ۱۵:۰۱]
ن زاده، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون 40 فقره سرقت اماکن, منزل، اموال و قطعات خودرو و ... اعتراف کردند .

وی اظهار داشت: دستگیری 24 معتاد و 16خرده فروش و یک کیلو و 148 گرم موادمخدر , توقیف 85 دستگاه وسیله نقلیه خودرو و موتور سیکلت متخلف از دیگر اقدامات در این طرح بوده است.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن قدرداني از مشارکت مردم ودستگاه های دولتی با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی وامنیتی از شهروندان خواست: هشدارهای آموزشی پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس110 در میان بگذارند وپلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

_________________________________

انهدام باند سارق سیم و کابل برق در بهشهر

-فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در بهشهر با 18 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرهای بهشهر و خلیل شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارقان را شناسایی کردند .

سرهنگ عنایتی، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، 3 سارق سیم برق را حین سرقت دستگیر کردند .

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهر های بهشهر و خلیل شهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با به پلیس 110 اطلاع دهند .

دستگیری شکارچی غیر مجاز در شهرستان نکا/کشف لاشه 17 قطعه پرنده وحشی

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري یک شکارچی غیر مجاز و کشف 17 قطعه لاشه پرنده وحشی خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی در گفت و گوی با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبر مبني بر فروش پرندگان وحشی حمایت شده توسط شکارچیان سود جو، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده، ماموران کلانتری 11 اين فرماندهي با انجام تحقيقات موثر و بررسي ميداني منطقه، موفق به شناسايي محل تردد این شکارچی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصريح کرد : با هماهنگي‌ مرجع قضائي، متهم در حالی که قصد فروش شکار غیرمجاز را داشت دستگير و 17 قطعه لاشه کبوتر وحشی جنگلی از وی کشف شد.

سرهنگ عزیزی در پايان با بيان اينكه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان حیوانات و پرندگان، فروشندگان شکار غیرمجاز و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

________________________________

کشف 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین زارع در گفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابلسر، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقيقات و بررسی‌های انجام شده، متهم اين پرونده‌ها را شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را دستگير كردند.

سرهنگ زارع بيان داشت: متهم در بررسی تحقيقات ماموران پلیس آگاهي به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابلسر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پايان با اشاره به اینکه سارق با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و از آنجا روانه زندان شد از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

_________________________________

كشف 3 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از توقيف یک دستگاه خودروی حامل3 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ حمیدرضا فرهودی در تشريح اين خبر،گفت: ماموران یگان امداد اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 3 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، افزود: در این راستا متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند و خودروی مذکور نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار