اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 22 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲ 13 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 22 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 22 آبان بشرح زیر است:

محتکران کود شیمیایی قاچاق در آمل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از دستگیری 2 محتکر و کشف 9 تن کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذات الله رضوانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع کودهای شیمیایی خارج از نرخ مصوب دولتی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی متهم و محل نگهداری کالا توسط وی شدند.

سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 9 تن کود شیمیایی احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.


---------------------------------------------------


انهدام باند سارقان منزل در نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان "نوشهر" ، از دستگيري و انهدام باند سارقان منزل با 12 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "قاسم محمدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نوشهر، موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران پس از بررسي های همه جانبه موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ محمدی، در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی ، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که به صورت باندی فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

وی از کشف مقادیر قااب توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.


-----------------------------------------------------


دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت:در پی وقوع نزاع و درگیری و شرارت در سطح شهرستان نکا ،طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی 2نفر از افرادی که با ایجاد شرارت و ناامنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ "عزیزی" تصزیح کرد: این افراد با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده اند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.


------------------------------------------------


رمال مجازی در گلوگاه به دام افتاد

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسايي و دستگيري رمال و متهم به اخاذي از مردم در یکی از شبکه مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" با اعلام اين خبر، گفت: در راستا طرح مقابله با جرائم سایبری و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی رمال که اقدام به کلاهبرداری از مردم از طریق یکی از شبکه های مجازی می کرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصريح کرد: ماموان با انجام تحقيقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهم را که با رمالی و فروش فال و دعا از مردم اخاذی می کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده،خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران پلیس فتا با همکاری ماموران پلیس آگاهی متهم را در مخفيگاهش دستگير کردند.

وی، با بيان اينكه متهم در بازجويي هاي پليسي به رمالی و کلاهبرداری از کاربران شبکه های اجتماعی اعتراف کرد، اظهار داشت: این کلاهبردار حرفه ای پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ حسن زاده، در پايان از شهروندان خواست: به تبليغات هاي فال و فالگيري اينترنتي هرگز اعتماد نكنند، زيرا آسيب‌هاي ناشي از آن مشكلاتي همچون اعتياد به فال، بطلان کانون گرم خانواده و آسيب‌هاي جاني دیگری را به دنبال دارد.


----------------------------------------------------


دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارقان ح

masoud pashna, [۱۲.۱۱.۲۰ ۱۴:۲۳]
رفه ای اماکن خصوصی و خودرو با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 4 سارق را شناسایی کردند.

وی ، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی و 2 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


---------------------------------------------------------


کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، از اجرای طرح مبارزه با قاچاق فراورده های جنگلی در این شهرستان، خبر داد .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق به شناسایی یک نفر از عاملان برداشت غیر مجاز چوب و فراورده های جنگلی در این شهرستان شدند .

سرهنگ اکبری، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی متهم را که با یک خودروی وانت پیکان اقدام به برداشت غیر مجاز محصولات جنگلی در این شهرستان می کرد دستگیر کردند .

وی از کشف یک تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاتمه از شهروندان خواست: در برقراری امنیت پایدار و حفظ و حراست از سرمایه های ارزشمند ملی با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار