پیروزی سپاهان و شهرداری گنبد در هفته هشتم لیگ برتر والیبال
هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد پیگیری شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 08 November 2020

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران و نخستین هفته از مسابقات متمرکز، ۲ بازی در ساعت ۱۴ به میزبانی خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون برگزار شد. این مسابقات به دلیل افزایش همه‌گیری ویروس کرونا بیش از یک ماه به تعویق درآمده بود اما با تصمیم باشگاه‌ها، قرار است به صورت متمرکز در تهران ادامه یابد.

در مسابقات ظهر امروز، سپاهان و شهرداری گنبد با نتیجه مشابه سه بر صفر حریفان خود را شکست دادند.

در سالن فدراسیون، تیم مدعی سپاهان در سه ست پیاپی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ تیم قعرنشین آذرباتری را شکست داد تا با هشت برد و ۲۰ امتیاز همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم صدرنشین فولاد سیرجان باشد. آذرباتری هم هنوز هیچ برد و امتیازی در این فصل به دست نیاورده و در رده چهاردهم جا خوش کرده است.

مسابقه تیم‌های شهرداری گنبد و خاتم اردکان هم در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد که سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ به سود گنبدی‌ها رقم خورد. این دومین برد این فصل برای شهرداری گنبد بود تا این تیم با ۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرد. خاتم هم با باخت امروز با ۲ برد و ۷ امتیاز در رده هشتم ایستاده است.

صبح امروز فولاد سیرجان سه بر یک شهداب را شکست داد و در رده نخست جدول باقی ماند. هراز هم سه بر صفر راه‌یاب ملل کردستان را از پیش رو برداشت.

برنامه دیگر مسابقات امروز لیگ برتر والیبال

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون والیبال

سایپا تهران – شهرداری قزوین

ساعت ۱۷، خانه والیبال
شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار