مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خبر داد
بخش برادران این دوره از مسابقات با همکاری صدا و سیمای مازندران در یکی از استودیوهای این مرکز ضبط و برای داوری به استان تهران ارسال می‌شود که سپس در شبکه قرآن پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 08 November 2020

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور ۸ شرکت کننده خواهر، ۸ شرکت کننده برادر و یک گروه تواشیح در ساری برگزار می شود.

ابراهیم حیدری‌جناسمی از آغاز چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور نمایندگان مازندران خبر داد و اظهارکرد: این دوره از مسابقات به‌علت شیوع ویروس کرونا در مراکز استان‌های کشور و در مازندران نیز در شهرستان ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش برادران این دوره از مسابقات با همکاری صدا و سیمای مازندران در یکی از استودیوهای این مرکز ضبط و برای داوری به استان تهران ارسال می‌شود که سپس در شبکه قرآن پخش خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: بخش خواهران این دوره از مسابقات ۲۱ آبان‌ماه به صورت ویدئوکنفرانس در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار و قرائت‌ها توسط داوران مستقر در تهران داوری خواهد شد.
حیدری با اشاره به حضور ۸ شرکت‌کننده و یک گروه تواشیح مازندرانی در بخش برادران این دوره از مسابقات تصریح کرد: در بخش برادران در رشته حفظ کل محمدرضا رضایی، امیرحسین زرگری، در رشته حفظ ٢٠جز حسین همایون، در رشته ترتیل مجتبی آقاجان‌زاده، در رشته قرائت تحقیق سیدمحمد طاهایی در رشته اذان سیدمحمد هاشمی، مجتبی کریمی، در رشته دعاخوانی مهدی تاجور و در تواشیح‌خوانی گروه تواشیح اسراء ساری حضور دارند.
وی با اشاره به حضور ۸ بانوی مازندرانی در چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، افزود: در رشته حفظ کل زهرا سلطان‌پور، افسانه خانجانی، فاطمه نظری، محدثه یوسفی در رشته حفظ ٢٠جزء فائزه زنده‌دل، در رشته ترتیل راضیه رحیمی، در رشته قرائت تحقیق زهرا پورطهماسب و در رشته دعاخوانی سیده خدیجه حسینی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار