نتایج روز نخست از هفته اول لیگ بیستم:
تیم فوقبال پرطرفدار نساجی در اولین دیدار خود در هفته نخست لیگ برتر در خارج از خانه به برد شیرین و پرگل 3 بر صفر مقابل آلومینیوم در اراک رسید تا شروع خوی داشته باشد . سعید بیگی (۴۳) برای اولین گل نساجی را به ثمر رساند و حامد شیری مدافع پیش تاخته دفبفه 53 بازی را دو بر صفر کرد و میلاد کمندانی در آخریت دقیقه بازی سومین گل نساجی را وارد دروازه حریف کرد .
کد خبر: ۹۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 06 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوقبال پرطرفدار نساجی در اولین دیدار خود در هفته نخست لیگ برتر در خارج از خانه به برد شیرین و پرگل 3 بر صفر مقابل آلومینیوم در اراک رسید تا شروع خوی داشته باشد . سعید بیگی (۴۳) برای اولین گل نساجی را به ثمر رساند و حامد شیری مدافع پیش تاخته دفبفه 53 بازی را دو بر صفر کرد و میلاد کمندانی در آخریت دقیقه بازی سومین گل نساجی را وارد دروازه حریف کرد .

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۰ امروز جمعه میزبان تیم نساجی مازندران بود که تقابل دو تیم در نیمه نخست با برد یک بر صفر نساجی همراه شد.

در ادامه حامد شیری مدافع پیش تاخته دفبفه 53 بازی را دو بر صفر کرد و میلاد کمندانی در آخریت دقیقه بازی سومین گل نساجی را وارد دروازه حریف کرد تا تیم نساجی شروع خوبی در هفته نخست لیگ برتر داشته باشد.

در دیگر بازی امروز، تیم تراکتور در تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که جدال دو تیم برنده‌ای نداشت. این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نتایج روز نخست از هفته اول لیگ بیستم به این ترتیب است:

* پرسپولیس صفر - سایپا صفر
* ذوب آهن اصفهان ۲ - فولاد خوزستان ۲
* آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران ۳
* تراکتور تبریز صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

سایر مسابقات هفته نخست فردا شنبه برگزار می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
تیم فوقبال پرطرفدار نساجی قلب مازندران است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
درود بر شیر بچه های نساجی مازندران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار