معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران، از کم شدن حساسیت‌های عمومی جامعه نسبت به افزایش وشیوع دوباره بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۱۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 30 October 2020

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران، از کم شدن حساسیت‌های عمومی جامعه نسبت به افزایش وشیوع دوباره بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسن نژاد عصر پنجشنبه در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان آمل گفت: البته نباید تشویق وترس عمومی درباره افزایش بی سابقه شیوع دوباره بیماری کرونا در بین مردم ایجاد کرد، اما نباید از واقعیت‌های جامعه نیز غافل شد.

وی افزود: اکنون به طور جدی این ضرورت احساس می‌شود که یک بار دیگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را با حساسیت‌های بیشتری در خانه، محل کار و محیط‌های عمومی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا داشته باشیم.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران ادامه داد: اکنون همه کشور درگیر این بیماری هستیم و زندگی روزمره همه شهروندان را تحت تأثیرقرار داده است.

به درک مردم باید احترام گذاشت

حسن نژاد در بخش دیگری با بیان اینکه امروز مردم نیازمند به درک هستند و نیازمند به این هستند که به درکشان از سوی مسئولان احترام گذاشته شود، گفت: این مهم باید از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک دغدغه جدی و قابل پیگیری از سوی مسئولان باشد.

وی افزود: بنابرآمارهای رسمی، حدود ۸۰ درصد مردم به نوعی متأثر و درگیراز بیماری کرونا هستند، گفت: در این وضعیت که باید با روحیه ومیل خدمت بیشتری در کنار مردم بود، که با کمک کردن در قالب تسهیلات بانکی و یا قالب‌های دیگر که کشور در حوزه کرونا در تحریم شدید و بیشتر از کشورهای دیگر در تنگنا قرار گرفته، حق مسئولیتی خود را در قبال مردم نشان دهیم.

نقد برعملکرد مدیران برای کارایی بهتر

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه آقای شریعت فرماندار جدید آمل باید با ایجاد تعامل و هم افزایی رویکرد جدیدی را در مدیران دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم ارائه دهد، افزود: بعد از چهل سال از عمر انقلاب که افتخار آن محصول مدیریت همه مدیران است، گفت: همانگونه که بخواهیم اشتباهات را به نام دیگران برسانیم، معتقدیم برخی از روش‌ها براساس تجربه‌ای که به دست آورده‌ایم هم اگر اشتباه بوده باید اصلاح شود.

حسن نژاد تصریح کرد: از آقای شریعت فرماندار جدید آمل این انتظار را دارم که از مدیران دفاع بکند، اگر مدیران را نقد درست کنیم کمک می‌کند که ارتقا پیدا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین با قدردانی از عملکرد بیش از ۳ ساله رسولی فرماندار آمل گفت: اکنون که مراسم تودیع آقای رسولی است شهادت می‌دهم که او جزو فرمانداران موفق و بی حاشیه در سطح استان بوده است.

حسن نژاد ادامه داد: معتقدم در حوزه فرمانداری فرماندار خوب، متین و آدم کاردانی بوده و همه جوانب کارها را درنظر می‌گرفت وبه حوزه شهرستان به طور کامل اشرافیت داشت.

به گزارش خبرنگارمهر، "علیرضا شریعت" در حکمی از سوی استاندار مازندران، به عنوان معاون استاندار و بیست ودومین فرماندار ویژه شهرستان آمل پس از انقلاب منصوب وجایگزین "سیدجعفر رسولی" فرماندار سابق این شهرستان شد.

شریعت پیش از حضور در شهرستان آمل، فرماندار شهرستان ساحلی محمودآباد بود.

سیدجعفر رسولی از هفتم خردادماه سال ۹۶ و با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شده بود.

رسولی که این هفته حکم بازنشستگی خود را دریافت کرده بود، در این جلسه از همه اعضای شورای اداری شهرستان آمل به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام و خداحافظی کرد.

شهرستان آمل با حدود ۴۰۶ هزار نفر جمعیت دارای ۵ بخش دابودشت، لاریجان، مرکزی، امامزاده عبدالله و دشت سر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار