معتقد هستند که به دلیل اینکه لیگ با وقفه جدید روبرو نشود بهتر است هفته اول لیگ برتر را بعد از بازی تیم ملی ایران و بوسنی شروع شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 29 October 2020

تیم ملی فوتبال ایران قرار است طبق برنامه از پیش تعیین شده در تاریخ ۲۲ آبان ماه و در بوسنی به مصاف تیم ملی بوسنی برود. پیش از توافق بر سر برگزاری بازی تیم های ملی ایران و بوسنی قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد و بعد از وقفه یک هفته ای به دلیل دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا ،طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران بازی های لیگ بیستم قرار است از تاریخ ۱۶ آبان ماه آغاز شود.

با توجه به اینکه تیم های ملی ایران و بوسنی باید چند روز بعد از برگزاری هفته اول لیگ برتر باید به مصاف هم بروند، شاهد تعطیلی مسابقات لیگ بیستم بعد از برگزاری هفته اول این مسابقات خواهیم بود و به همین دلیل بسیاری معتقد هستند که به دلیل اینکه لیگ با وقفه جدید روبرو نشود بهتر است هفته اول لیگ برتر را بعد از بازی تیم ملی ایران و بوسنی شروع شود.

البته این ماجرا به دستور ستاد کرونا و ستاد کرونا در ورزش و البته تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ برتر بستگی دارد. با توجه به اوج گرفتن کرونا و افزایش آمار مبتلایان و درگذشتگان به خاطر کرونا، احتمال دارد برگزاری لیگ برتر به پس از اردوی تیم ملی و پایان آبان ماه موکول شود.

در حال حاضر آنچه مشخص است ما با یک فصل بسیار شلوغ روبه‌رو هستیم و این وسط اردوها، دیدارهای تدارکاتی و همچنین دیدارهای رسمی تیم ملی هم باید در تقویم گنجانده شوند. لیگ هنوز شروع نشده یک هفته به تعویق افتاده و هنوز کسی نمی‌داند چند تعویق دیگر در انتظار این مسابقه‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار