براساس گزارش بنیاد برکت کشور؛ استان مازندران به عنوان نخستین استانی بوده که بیشترین شغل را براساس نقاط هدف تعیین شده اجرایی نموده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 28 October 2020

مجری طرح های بنیاد برکت در استان مازندران گفت:از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون بنیاد برکت در استان مازندران نزدیک به ۵۰۰۰ شغل و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی و همچنین ۱۲ هزار شغل تبعی در روستاهای این ۱۲ شهرستان ایجاد کرده است.

محمد سیدی، در دیدار با استاندار مازندران اظهار کرد:براساس گزارش بنیاد برکت کشور؛ استان مازندران به عنوان نخستین استانی بوده که بیشترین شغل را براساس نقاط هدف تعیین شده اجرایی نموده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اشتغال زایی بنیاد برکت در ۱۲ شهرستان استان مازندران هم اکنون فعال بوده و مازندران بالاترین آمار را در این راستا در سطح کشور براساس آمار رسمی بنیاد برکت کشور دارد.

مجری طرح های بنیاد برکت در استان مازندران اظهارکرد :دستگاه های اجرایی در سطح استان اعم از ادارات، فرمانداری ها و بخشداری ها و بانک های عامل تعامل قابل توجهی با بنیاد برکت دارند و تسهیل گران بنیاد برکت با هماهنگی هایی که با دستگاه های اجرایی دارند در تلاش هستند، اقتصاد پایدار را در روستاهای استان ایجاد کنند تا شاهد تحول و تقویت معیشت و اشتغال در روستاها باشیم.

سیدی تصریح کرد: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون بنیاد برکت در استان مازندران نزدیک به ۵۰۰۰ شغل و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی و همچنین ۱۲ هزار شغل تبعی در روستاهای این ۱۲ شهرستان ایجاد کرده است.

وی گفت: بیش از ۴۵ نوع شغل در روستاهای استان مازندران بر اساس مهارت های افراد ایجاد شده‌ است و تسهیلات کم بهره همراه با تنفس درپرداخت ها به روستائیان توسط بنیاد برکت پرداخت شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار