اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 6 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 27 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 6 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در  6 آبان بشرح زیر است:.


افزایش ۳۳ درصد کشفیات مواد مخدر در مازندران/ امنیت خط قرمز پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش 33 درصدی کشفیات موادمخدر در استان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید موسی حسینی" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و تامین امنیت است که با مشارکت جمعی میسر می شود.

وی تصریح کرد: برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت همه دستگاه های اجرایی و مردم است که در این خصوص مردم آمل کمک شایانی در تولید امنیت این شهرستان داشتند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، امنیت و آسایش مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: هر گروهی بخواهند در امنیت خللی ایجاد کنند با برخورد سخت نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

وی بستر پیشرفت هر کشوری را امنیت دانست و افزود: فعالیت در حوزه های مختلف جامعه بدون امنیت پایدار نتیجه نمی دهد و با داشتن امنیت به رفاه و آسایش دست خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه اوباشگران رفتارشان را برای ارعاب دیگران به فضای مجازی کشاندند، افزود: برخورد قاطعی طی سال جاری با اراذل و اوباش در سطح استان صورت گرفته که جا دارد از حوزه قضایی و دادستان شهرستان ها تشکر کرد.

حسینی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح کشور، افزود: خوشبختانه در استان مازندران جرایم خشن با همکاری های قضائی تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان عنوان کرد: علاوه بر برخورد با قاچاقچیان عمده و ترانزیتی با خرده فروشان نیز برخورد می شود که یکی از مطالبات مهم مردمی است .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۶ درصدی تصادفات و جان باختگان حوادث جاده ای از ابتدای امسال خبر داد و افزود: در حوزه پیشگیری و کشف سرقت شاهد افزایش 30 درصدی هستیم که منجر به کنترل سرقت شده است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ آزادی فرمانده سابق شهرستان آمل قدردانی شد و طی حکمی سرهنگ ذات الله رضوانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل معرفی شد.


------------------------------------------------------


کشف 28 تن روغن احتکار شده در بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری محتکر روغن خوراکی و کشف 28 تن روغن جامد در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سردارمیرزایی در ادامه، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی کالا توسط وی در یکی از نقط حاشیه شهر 28 تن و 500 کیلوگرم روغن نباتی کشف شد .

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را برابر نظر کارشناسان اداره صمت بالغ بر 14 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق سیم و کابل مخابراتی در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از شناسایی و دستگیری 2 سارق سیم و کابل مخابراتی با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل مخابراتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ عبدی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 19 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

عبدی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگوه رفت و آمدهای افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به پلیس

masoud pashna, [۲۷.۱۰.۲۰ ۱۵:۳۳]
110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------


کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در آمل

فرماندهی انتظامي شهرستان آمل، از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " ذات الله رضوانی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق انواع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در حین جابجایی مواد مخدر در این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف 10 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودروی متهم جاسازی شده بود خبر داد و اظهار داشت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

رضوانی، بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی در پایان، خاطر نشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.


-----------------------------------------------------


دستگیری 2 مخل نظم و امنیت عمومی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری و شرارت در سطح شهرستان نکا ،طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی 2نفر از افرادی که با ایجاد شرارت و ناامنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ "عزیزی" تصزیح کرد: این افراد با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.


-----------------------------------------------


پلمب واحد های صنفی متخلف در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از پلمب 30 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ علی قیصری" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 78 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری، افزود: در اجرای این طرح 30 واحد پذیرایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی رامسر از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


اعتراف سارق داخل خودرو به 10 فقره سرقت در گلوگاه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگيري دو سارق حرفه ای داخل خودرو با 10 فقره سرقت در شهرستان گلوگاه خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:در پي چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران آگاهي مبارزه باسرقت شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران آگاهی دریافتند، 2 سارق حرفه ای داخل خودرو در اغلب سرقت ها در سطح این شهرستان و شهرستان های همجوار دست دارند.

سرهنگ حسن زاده، افزود: مأموران پليس آگاهي با شناسایی مخفیگاه متهمان این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وي گفت: سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند در تحقیقات پلیس به 10فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده به شهروندان هشدار داد: از گذاشتن هرگونه وسايل از قبيل تلفن همراه، اسناد، شناسنامه، پول نقد و ... بر روي صندلي خودرو خودداري کنند.


--------------------------------------------


کشف موتور سیکلت قاچاق در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگ

masoud pashna, [۲۷.۱۰.۲۰ ۱۵:۳۳]
اه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت 1300سی سی قاچاق در این شهرستان شدند .

سرهنگ "عزیزی" ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد .

وی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به مراجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دهند.


-------------------------------------------------


دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 2 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" درتشريح اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد توسط عاملی افیونی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از شهرهای همجوار به این شهرستان را داشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده، تصريح کرد : پس از هماهنگي‌ با مرجع قضائي متهم در یک عمليات ضربتی در یکی از محورهای وروردی این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 2 کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومي مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار