معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توزیع سیستمی نهاده‌ها با توجه به قطع دست واسطه‌ها شرایط به نفع مرغداران خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 26 October 2020

علیرضا عطائی‌نژاد اظهار کرد: قیمت‌های مختلفی برای فروش مرغ در بازار مطرح شده که باید گفت در فروش محصولات بحث عرضه و تقاضا مهم است.

وی با اشاره به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی برای مرغ، افزود: مسئولان تنظیم بازار در حال تلاش هستند که مردم این محصول را با قیمت مصوب خریداری کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: موضوع مهم اینکه قیمت مصوبی که برای مرغ اعلام شده حتی برخی تعاونی‌ها این قیمت را پایین دانسته و اعتقاد دارند با این قیمت و با وجود هزینه‌های تمام شده قیمت مرغ به صرفه نخواهد بود.

عطائی‌نژاد با اعلام اینکه مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان مرغ بحث نهاده‌ها است، تصریح کرد: نهاده‌ها با توجه به شرایط به قیمت مناسب به‌ دست مصرف‌کننده نمی‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توزیع نهاده‌ها به‌صورت سیستمی به دست مرغداران، خاطرنشان کرد: البته تحقق این مهم درصورت حل مشکل تامین ارز نهاده‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: در توزیع سیستمی نهاده‌ها باتوجه به قطع دست واسطه‌ها شرایط به نفع مرغداران خواهد بود که با درخواست مرغداران برای جوجه‌ریزی ۱۰ روز پس از خرید به دست مرغدار خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار