مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:متوسط حضور دانش آموزان استان که به صورت حضوری در کلاس های درس مدارس شرکت می کنند ۱۳درصد است.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 25 October 2020

علیرضا سعدی پور در نشست هم اندیشی مدیران مدارس سمپاد بابل که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی بابل برگزار شد، تصریح کرد: متوسط حضور دانش آموزان استان که به صورت حضوری در کلاس های درس مدارس شرکت می کنند ۱۳درصد است.

وی با بیان اینکه بیشترین درصد شرکت کنندگان حضوری مدارس در منطقه کجور و بندپی غربی است، افزود: اطلس شیوه های دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف آموزشی باید به طور دقیق در تمام مدارس استان تهیه و مشخص شود که هر دانش آموزی با چه روشی به آموزش دسترسی دارد؛ نباید حتی یک دانش آموز از آموزش محروم بماند که اگر اینگونه شود ما باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه باید مشکلات دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی حل شود، گفت: در زیست بوم جدیدی که قرار داریم باید تدبیر کرده و با اولویت سلامت دانش آموزان به سلامت از این مرحله حساس عبور کنیم،مشکلاتی که در زمینه دسترسی دانش آموزان وجود دارد را از طرق مختلف از جمله ظرفیت های استانی و ملی پیگیری خواهیم کرد.

"علی کریمی فیروزجایی" با اشاره به اهمیت مدارس تیزهوشان افزود: توجه ویژه به مدارس استعدادهای درخشان که کانون مهم تولید انسان های بزرگ است باید مورد توجه باشد، افرادی که در این مدارس رشد می یابند آورده های بزرگی برای کشور دارند که بسیار قابل ارزش بوده و حتی قابل قیمت گذاری نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار