رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی توهین وقیحانه یک مقام مسئول باشگاه ورزشی پایتخت به مردم بافرهنگ این استان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 24 October 2020

سردار مهدی سعادتی با اشاره به اظهارات گستاخانه سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به مردم مومن و انقلابی مازندران گفت: اظهارات وقیحانه این عنصر ورزشی مایه تاسف و غیر قابل تحمل است.

نماینده مردم بابل با ستایش اراده و ایمان مردم مازندران که در مقاطع حساس انقلاب بویژه دفاع مقدس حماسه های شگرف و بیادماندنی خلق کردند افزود: اینگونه اظهارات و ادبیات نادرست درمورد مردم بافرهنگ دیار علویان نشانه عدم بلوغ فکری و فرهنگی خالقان آن است.

سعادتی با اشاره به نارضایتی شدید مردم بویژه جوانان و ورزشکاران فهیم مارندران از اظهارات نسنجیده مقام مسئول باشگاه پرسپولیس، خواستار برخورد شدید قضایی با وی و مرتبطان آن شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ یکپارچگی اقوام و نژادهای گوناگون ملی در شرایط حساس کنونی گفت: بیان اظهاراتی از جنس این مقام ورزشی تامین کننده اهداف شوم دشمنان و برهم زننده نظم و امنیت عمومی است.

سعادتی گفت: وزیر ورزش باید با برخورد قاطع با عاملان هتاکی به مردم مومن مازندران از تداوم اینگونه رفتارهای ناپسند اجتماعی توسط فعالان ورزشی جلوگیری کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار