مهدی رسول پناه شب گذشته از سرپرستی پرسپولیس استعفا کرد. با این حال یک فایل صوتی دیگر از او منتشر شد که نکات جالب و عجیبی دارد. سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس ادعاهای عجیبی را درباره صحبت‌هایش با شیخ دیاباته برای انتقال مهاجم استقلال به جمع سرخپوشان مطرح کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 24 October 2020

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار یک فیلم جنجالی از صحبت‌های مهدی رسول‌پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس، بعدازظهر دیروز بخش دیگری از صحبت‌های او در فضای مجازی منتشر شد.
وی در بخشی از صحبت‌هایش اظهار داشت: اینها خواستند مرا به دام بیندازند. من که سعادتمند نبودم. شر را او آورد! (در این بخش رسول‌پناه از الفاظ زشتی در مورد مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال استفاده کرد که قابل انتشار نیست).

رسول‌پناه با آوردن نام وریا غفوری و اینکه قراردادش با استقلال شش میلیارد بوده است، ادامه داد: دیشب دیاباته به من زنگ زد و گفت که او را به پرسپولیس بیاورم. من به دیاباته گفتم نمی‌توانم او را به پرسپولیس ببرم. او عنوان کرد که 400، 500 هزار دلار بدهم و حتی به 400 هزار دلار هم راضی‌ است، اما گفتم به خدا نمی‌توانم، چون شر می‌شود. دیاباته گفت، جان مادرت مرا ببر، من اینجا اسیر هستم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئن باشید گل‌محمدی اگر با پرسپولیس قهرمان آسیا شود، صبح روز بعد از پرسپولیس می‌رود. اگر نرفت، حاضرم وسط چهار راه نظام آباد هرچه خواستید، به من بگویید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار