اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 30 مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 21 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 30 مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در30 مهر بشرح زیر است:.

دستگیری عامل افیونی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 2 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم محمدی" درتشريح اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، ماموران موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ محمدی، تصريح کرد : پس از هماهنگي‌ با مرجع قضائي متهم در یک عمليات ضربتی در دستگیر و در بازرسی از وی 2 کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی نوشهر در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومي مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------


باند سارقان اموال داخل خودرو در قائمشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري سارقان حرفه اي محتویات خودرو با 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" مهدی خادمی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در اين شهرستان و شهرستان های همجوار، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران تجسس کلانتری 13 با بررسي های میدانی 3 سارق حرفه ای را در این ارتباط شناسایی و آنان را در حین سرقت دستگير کردند.

سرهنگ خادمی، تصریح کرد: این افراد در بازجوئي هاي به عمل آمده به 22 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان های همجوار اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 مالخر اموال سرقتی در این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از انجام تحقيقات تكميلي به مرجع قضائي معرفی شدند.

خادمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: به منظور پيشگيري از سرقت داخل خودرو ، از داخل اشیاء قیمتی در داخل آن خودداری کرده و حتما خودروی خود را به تجهيزات بازدارنده و ضد سرقت مجهز كنند.


-------------------------------------------------


پایداری جامعه در سایه نیروهای مسلح مومن است

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه "قائم شهر" گفت: از مهمترین وظیفه نیروی انتظامی خدمت در عرصه امنیت و آرامش جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "آیت الله علی معلمی جویباری" در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی شهرستان قائم شهر با تبریک هفته ناجا، گفت: در طول تاریخ از هر مبدأ که نیروی انتظامی در کشور شکل گرفته بود در گرایش به دین، معنویت، اجرای عدالت و قانون همانند امروز نبود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: کسب این معرفت ها به برکت امامت و ولایت است که نیروهای مسلح ما چه ارتش، سپاه و چه نیروی انتظامی مایه عزت و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آیت الله معلمی قرار داشتن رهبری به مانند حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، فقیه عادل، عبد صالح خدا در راس نیروهای مسلح که در جایگاه نیابت از امام زمان (عج) قرار دارد، نعمتی ارزشمند، توفیق بسیار بزرگ و ارزشی عظیم برای نیروهای مسلح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرازی از سخنان گوهر بار امیرالمؤمنین علی (ع)، افزود: کار نیروی مسلح مومن، موجب زینت، آرایش و زیبایی و مایه عزت دین و دینداری است .

امام جمعه شهرستان قائم شهر، اظهار داشت: جامعه برای این که آرامش داشته باشد و روال مناسبی را بگذراند، باید از نیروی مسلح مؤمن برخوردار باشد و قوام و پایداری جامعه در سایه نیروهای مسلح مومن است.


-----------------------------------------------------


کشف 12تن چوب قاچاق چوب در شهرستان جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از كشف 12 تن قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا جعفری" درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران آگاهی این فرماندهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در جاده کیاکلا در زمینی اقدام به دپوی چوب قاچاق کرده عوامل پلیس آگاهی و نماینده پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی استان و عوامل اداره منابع طبیعی شهرستان قائمشهر و ساری آدرس را شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل مقدار تقریبی 12 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویباردر پایان با اشاره به این که قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست م


حیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------


کشف 21 عدد سکه تقلبی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 21 عدد سکه تقلبی و دستگیری متهم خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش سکه های تقلبی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران کلانتری 11 پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و وی را در حین فروش سکه های تقلبی دستگیر کردند.

عنایتی گنجی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این متهم 21 عدد سکه طلای یک گرمی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خرید سکه و وجوهات ارزی از مبادی قانونی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبرداران باشند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار