با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی؛
در طی نشستی با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر در بیست و نهم مهرماه 99 احکام اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این شهرستان اعطاء شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 21 October 2020

به گزارش تابناک مازندران، قدرت اله یوسفی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بابلسر، بیست و نهم مهرماه 99، در طی نشستی با اعضای دوره جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این شهرستان، به تبیین و تشریح وظایف این شورا پرداخت و از زحمات و تلاش اعضای دوره قبل این شورا تشکر و قدر دانی به عمل آورد.

احکام شورای ارزشیابی و نظارت برنمایش شهرستان بابلسر اعطا شد
 


پس از ارایه سخنان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر، در رابطه با کمک و اعطای تسهیلات به هنرمندان جهت کیفیت بخشی و بهبود در حوزه نمایش مطرح شد.
بر اساس پیشنهاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر، خانم ها افسانه طبیب پور و لیلا حسین زاده و آقایان فردین محمدتبار، حسین رحیم زاده و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از سوی مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران به عنوان اعضای این دوره از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش این شهرستان منصوب شدند.
در پایان نشست احکام اعضای منصوب شده شورا، توسط ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر به آن ها اعطا شد.
لازم به ذکر است: فردین محمد تبار دبیر دوره پیشین این شورا با آرای حداکثری اعضای حاضر به عنوان دبیر شورا این دوره انتخاب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار