مهمترین کار اداره کل و دستگاه ورزش در قائم شهر می بایستی اتمام چمن ورزشگاه وطنی باشد
کد خبر: ۹۱۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 19 October 2020

مهمترین کار اداره کل و دستگاه ورزش در قائم شهر می بایستی اتمام چمن ورزشگاه وطنی باشد

به گزارش "موج نیوز": احمد(مجید) حسین زادگان استاندار مازندران در آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی ضمن تبریک این ایام به همه زحمتکشان ورزش گفت: بی شک توجه علمی به ورزش می تواند در تشکیل جامعه ای با نشاط و سالم تاثیر بسیاری داشته باشد و ملتی که ورزش را در دستور کار خود قرار داده اند از سلامت بهتری نسبت به دیگر کشورها برخوردار هستند.

 حسین زادگان ضمن تاکید بر نظارت و اجرای صحیح پروژه های ورزشی در سطح مازندران بیان داشت؛ اداره کل ورزش و جوانان می بایستی در انتخاب پیمانکاران به درستی دقت کند چرا که بعضاً تمام و کمال پول پروژه ها پرداخت می شود اما در بهره برداری مورد وثوق مردم نیست و آنها ناراضی هستند.

 استاندار افزود؛ بایستی سالن ورزشی رامسر هرچه زودتر تکمیل و افتتاح گردد تا هم باشگاه هورسان و هم هواداران آن بدون دغدغه از تیمشان حمایت کنند.

 حسین زادگان تصریح کرد؛ مهمترین کار اداره کل و دستگاه ورزش در قائم شهر می بایستی اتمام چمن و سکوی تماشاگران ورزشگاه وطنی تا ۲۰ آبان در این شهر باشد، چرا که باشگاه نساجی قائم شهر خوشبختانه امسال مشکل مالی ندارد و ما بایستی در بخش زیرساختار جوابگوی هواداران باشیم تا آنها بدون استرس به استقبال لیگ برتر بروند و پشتوانه قوی برای تیمشان باشند.

 استاندار مازندران در خاتمه گفت؛ باید دست در دست هم دهیم تا نساجی در این فصل با اقتدار بیشتر، قدرت فوتبال مازندران را به رُخ حریفان خود بکشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار