مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اختصاص ۱۶ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تبلت گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تبلت به هر شهرستان داده می‌شود که توسط مدیر شهرستان پیگیری و با نظارت مدیر مدرسه ظرف ۳ روز با سود ۴ درصدی به حساب والدین واریز شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 19 October 2020

ایسنا: علیرضا سعدی‌پور در نشست تخصصی مشاورین و رابطین بانوان استان که در سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری محمودآباد با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، مشاور بانوان مدیرکل و مشاورین بانوان شهرستانها و مناطق برگزار شد، ضمن تبریک شروع ماه ربیع‌الاول و خوش آمدگویی به مشاوران بانوان سطح استان در آموزش و پرورش گفت: زحمات بانوان ما در عرصه آموزش بر کسی پوشیده نیست و ما قدردان شما هستیم چراکه بانوان دوست‌داران علم، ادب و اندیشه هستند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای ماندگار شما در عرصه تعلیم و تربیت ارتباط خوب شما با معلمان و والدین دانش‌آموزان است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان می‌تواند به ما کمک کند چراکه بانوان دارای انضباط و نظم‌پذیری خاصی هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه نظم می‌تواند آینده آموزش و پرورش را به سر منزل خاصی که مورد اعتقاد ما است، برساند، افزود: بانوان حساسیت خاصی در کار خود داشته و امیدواریم در عرصه مدیریتی شاهد حضور بانوان باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه بانوان همراه با مهربانی است و نگاه مادرانه و خواهرانه داشته و دلسوزی بیشتری برای انجام کار دارند که قطعا در محل کار عملکرد بهتری را رقم می‌زند، گفت: پشتکار و زحمات بانوان و سلیقه خاص آنان در نظام فکری منجر به نتیجه درخشان در نظام آموزش و پرورش می‌شود.

سعدی‌پور با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی باید در اختیار بانوان باشد، بیان کرد: بیشترین دانش‌آموز دختر و معلم خانم را داریم بنابراین ما باید در مرحله عمل به بانوان اجازه حضور و مشورت در عرصه‌های حساس مدیریتی در نظام آموزش و پرورش دهیم تا به راهکارهای درست دست یابیم.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران همچنین بیان کرد: داشتن بیان مسئله، تبیین مشکل و رصد مشکلات کمک حال برای ایجاد فکری نو و ایده جدید برای راه‌حل‌های ما در آموزش و پرورش خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص ۱۶ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تبلت به هر شهرستان داده می‌شود که توسط مدیر شهرستان پیگیری و با نظارت مدیر مدرسه ظرف ۳ روز با سود ۴ درصدی به حساب والدین واریز شود.

سعدی‌پور با بیان اینکه تمام آموزش ما در زمان شیوع کرونا فقط آنلاین نیست و از بستر تلویزیونی و شیوه درس نامه نیز استفاده می‌شود، ادامه داد: معلمان موکلف به دادن شیوه درس نامه‌ها را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت که از بستر فضای مجازی و تلوزیون بی‌بهره هستند، بوده تا تلاش کنیم آنان از تعلیم و تربیت جدا نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: این نهاد یک کارخانه انسان‌سازی است که در آن فخر و تکبر جایی ندارد و استفاده از ظرفیت‌ها و مشاوره باید در اولویت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار