اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 27 مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 18 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 27 مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در27 مهر بشرح زیر است:.

پلیس در جمهوری اسلامی گره گشای کار مردم است

فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم صبحگاه عمومی یگان های انتظامی استان، گفت: پلیس در جمهوری اسلامی باید مامن و گره گشای کار مردم باشد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارمرتضی میرزایی در مراسم صبحگاه یگان های انتظامی استان که با حضور فرماندهی دریابانی و یگان ویژه پاسداران استان همراه بود، با تبریک آغاز ماه ربیع الاول و گرامی داشت هفته ناجا، گفت: امروز افتخار پلیس این است که با عمل به تدابیر مقام معظم رهبری در مسیر و در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با بیان این که پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید درک و رفتاری متناسب با آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: خدمت به مردم در لابس مقدس پلیس، بالاترین نعمت و افتخاری است که بر عهده ما گذاشته اشده است.

سردارمیرزایی، احساس امانت داری را از خصوصیات پلیس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: خدمت به مردم در این لباس امانتی است که به ما سپرده شده است و باید با تمام وجود از آن حفاظت و حراست کرد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان این که زمانی که خدمت ما مورد رضایت مردم قرار گیرد قطعا مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: به لطف خدا خدمت صادقانه پلیس روز به روز موجب عزت این نیرو در چشم مردم شده است.

این مقام انتظامی رافت و مهربانی با مردم را از دیگر خصوصیات پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پلیس در عین حالی که با مردم باید با مهربانی رفتار می کند باید با قانون شکنان برخوردی قاطعانه و برابر با قانون داشته باشد.

وی همچنین اظهار داشت: نمی توان به کار در نیروی انتظای به عنوان یک شغل نگاه کرد و علیرغم همه مشکلات و ناملایماتی که در این شغل وجود دارد، زمانی که توانستیم به این باور برسیم که خادم مردم هستیم تمامی سختی ها و ناملایمت ها به خودی خود مرتفع خواهد شد.

سردارمیرزایی، همچنین تصریح کرد: پلیس در جمهوری اسلامی باید گره گشا و مامن مردم باشد و به گونه ای باشد که اگر مردم در کارشان گره ای افتاده باشد به پلیس مراجعه کنند و پلیس را پناهگاه خود بدانند.

میرزایی قانونمندی، رعایت نظم و انضباط در کارها و رعایت مسائل قانونی را از دیگر مولفه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پلیس علاوه بر قانونمداری باید دارای قدرت خلاقیت، نوآوری و مجهز به امکانات روز دنیا باشد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هوشمندی پلیس در جمهوری اسلامی، اظهار داشت: علیرغم تحریم های دشمنان امروز پلیس در جمهوری اسلامی در میان سایر کشورهای منطقه و دنیا در وضعیت مطلوبی قرار دارد .

میرزایی با اشاره به پیشرفت های پلیس در بحث تجیهزات و فن آوری ها، گفت: امروز با تلاش فرزندان این مردم و کارکنان این نیرو بسیاری از ماموریت های پلیس با استفاده از این تکنولوژی ها در حال انجام است .

وی با بیان این که استفاده از تکنولوژی و فن آوری های بروز دنیا منجر به ارائه خدمتی شایسته به مردم خواهد شد، عنوان کرد: پلیس منشا خدمتی صادقانه برای امنیت مردم است و زمانی می توانیم ادعا کنیم در کار خود موفق بوده ایم که خدمت ما مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران، همچنین با بیان این که افتخار نیروی انتظامی این است که در راس آن ولایت فقیه که مرجعی دینی وبا دستوراتی الهی است قرار دارد، افزود: افتخار ما خدمت به مردمی است که بهترین مردم دنیا و شایسته بهترین خدمت هستند .

فرمانده انتظامی استان مازندران ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی همه مردم شاهد امنیتی مطلوب در جامعه با کمترین آسیب ها و معضلات باشیم و با این همدلی ها به امنیت و آرامشی که حق و مطالبه مردم است دست پیدا کنیم .

سردار میرزایی در خاتمه با قدردانی از تلاش های ارزنده ککلیه کارکنان انتظامی استان در همه بخش ها و مجموعه ها، هفته ناجا را فرصتی برای معرفی خدمات نیروی انتظامی به مردم عنوان کرد .


-------------------------------------------------------------------


اعلام آمادگی انتظامی مازندران در مقابله با بیماری کرونا// دیدار مدافعان امنیت با مدافعان سلامت در اولین روز هفته ناجا

فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بر همکاری نیروی انتظامی با کادر بهداشت و درمان در پیشگیری از بیماری کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مازندران، از تلاش خالصانه و زحمات فداکارنه کادر درمان تقدیر کرد .

فرمانده انتظامی استان مازند


ران، خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کرونا در استان را مهم و قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: با تمام تلاشی که همکاران شما و سایر دست اندر کاران در خصوص پیشگیری از سرایت این ویروس منحوس به کار بسته است .

سردار میرزایی، افزود : متاسفانه همچنان شاهد افزایش و رشد صعودی مبتلایان به این بیماری هستیم و این کار همکاران شما را هر روز سخت تر می کند .

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تلاش کادر درمان، گفت: برخود وظیفه دانستیم تا در اولین روز از هفته ناجا با حضور در جمع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ، همکاری و همگامی پلیس را با کادر بهداشت و درمان استان اعلام کرده و برای هرگونه همکاری در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام آمادگی کنیم .

در این دیدار که سرهنگ دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ، سرهنگ فرجی معاون بهداد ، سرهنگ ساداتی معاون اجتماعی و سرهنگ عنایتی رئیس دفتر فرماندهی انتظامی استان نیز حضور داشتند، موسوی ضمن تقدیر از حضور معاونان ارشد انتظامی استان اظهار داشت : ما پلیس را به برقراری نظم و امنیت می شناسیم و این امر امسال در دقت نظر پلیس در انتخاب شعار ( باهم برای امنیت و سلامت ) نیز تداعی شده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد : تاکید بر اهمیت سلامت توسط پلیس موجب می شود تا حضور ماموران پلیس در کنار مدافعان سلامت به درستی احساس شود و از این بابت از شما و همکارانتان سپاسگزاریم .

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی استان مازندران و همراهان با حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا با رئیس این بیمارستان نیز دیدار کردند و از تلاش کادر درمان و سایر کارکنان ایت بیمارستان تقدیر و تشکر بعمل آوردند

سردار میرزایی در این دیدار پزشکان و پرستاران را نوک پیکان مبارزه با بیماری منحوس کرونا دانست و با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر کارد درمان اعلام کرد : از خداوند منان برای کادر درمان و سلامت قدرت ، صبر و استقات به همراه عاقبت بخیری مسئلت می نماییم .

وی همچنین در ادامه اظهار داشت : من و همکارانم علاوه بر شرح وظایف قانونی خود در برابر این بیماری منحوس برای هرگونه همکاری و همراهی با کادر محترم درمان اعلام آمادگی می کنیم .


-------------------------------------------------------------------------


پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت هفته ناجا

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی فرارسیدن هفته ناجا را به همه کارکنان و خانواده های آنان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در متن این پیام آمده است ،

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه سلامت اجتماعی به عنوان یکی از ابعاد سلامت در کنار سلامت جسمی، روانی و معنوی نقش و اهمیت گسترده ای یافته و از جمله عواملی که به طور گسترده با میزان سلامت اجتماعی افراد در ارتباط است، امنیت اجتماعی است.

فقدان سلامت اجتماعی، حاصل عدم جذب افراد در چارچوب های اجتماعی و در نتیجه عدم جامعه پذیری صحیح آنهاست. بنابراین سلامت اجتماعی عامل مهمی در کنترل آسیب ها و مسائل اجتماعی و حفظ نظم و انضباط اجتماعی و در نهایت تامین امنیت اجتماعی است.

از آنجایی که سلامت اجتماعی با جامعه پذیری اشخاص در جامعه در ارتباط است، می تواند عامل مهمی در پذیرش هنجارهای اجتماعی به شمار رود و نقش مهمی در کاهش قانون گریزی و ناهنجاری های اجتماعی داشته باشد.

یکی از اهداف و ماموریت های پلیس جامعه محور، توانمند سازی و افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی در کنترل نظم و انضباط اجتماعی است که منجر به افزایش سلامت اجتماعی در جامعه می شود و در یک جمله، مردمی سازی امنیت می‌تواند باعث درونی و نهادینه شدن این امر و در نهایت کاهش آسیب ها و جرایم شود.

واقعیت های عینی و تجربی در چهلمین سال انقلاب اسلامی، بیانگر این حقیقت است که نیروی مقتدر انتظامی در یک هماهنگی و همکاری مشهود و کم نظیر، ظرفیت های لازم و کارآمد برای تامین امنیت و انضباط اجتماعی و حاکمیت قانون در جامعه را فراهم و تحکیم بخشیده است.

هفته نیروی انتظامی در سال 1399 با شعار"با هم برای امنیت و سلامت" نامگذاری شده که جا دارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، مدافعان نظم و امنیت و شهدای سلامت، از تلاش ها و زحمات بی شائبه کارکنان خدوم و پرتلاش انتظامی استان و خانواده های محترم آنان به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور و مسئولان استانی که در طول سال گذشته و سال جاری در برقراری نظم و امنیت استان یاری کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار