بمناسبت روز هادی شهر نشست خبری شهردار و شورای شهر هادی شهر با اصحاب رسانه در محل شهرداری هادی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 18 October 2020

به گزارسش تابناک مازندران ، محمد جواد اسماعیل‌تبار شهردار هادی شهر در ابتدای نشست گزارشی از عملکرد شهرداری در ۶ ماه اول را ارائه داد.
بر اساس این گزارش، کله‌بست، کیخا محله، بالا و پایین میربازار، ۴ محله هادی‌شهر هستند و جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، هشت هزار نفر است که ۶۰ درصد آن در کله‌بست سکونت دارند.
اول آبان ۱۳۹۲، با الحاق روستاهای میربازار و کیخامحله به کله‌بست، هادی‌شهر جدید تشکیل شد.
روز هادی شهر در آبان ماه سال ۱۳۹۲ و پس از الحاق دو محله میربازار و کیخامحله به کله‌بست تاسیس شد.

نشست خبری شهردار و شورای شهر هادی شهر با اصحاب رسانه
 


وی با اشاره به هزینه ۶۵ درصدی در پروژه‌های عمرانی بوده ، بیان داشت :تعریض و آزادسازی معابر، دفع آبهای سطحی ، احداث پارک سنگ پل ، احداث غسالخانه ،ایجاد فضای سبز ، پیاده‌رو سازی ، جدولگذاری،نهضت آسفالت ، ساماندهی زمین فوتبال بالاجر و پل ورودی دوم هادی‌شهر از اهم عملکرد شورای شهر و شهرداری هادی شهر است .

محمد جواد اسماعیل‌تبار ضمن گرامیداشت روز هادی شهر و وجود شرایط کرونایی ، گفت : روز هادی شهر با الحاق دو محله کیخا محله و میربازار به کله‌بست تاسیس شد و به همین مناسبت روز اول آبان بنام هادی‌شهر نامگذاری شد.

وی با عنوان اینکه امکان احداث مرکز دفن جدید وجود ندارد تصریح کرد : موضوع زباله مختص به شهر هادی‌شهر نیست و دولت اجازه احداث مرکز دفن زباله جدید را نمی دهد که البته شهرداری هادی‌شهر رغبتی برای ایجاد آن ندارد، چون ایجاد مرکز دفن زباله عواقبی برای منطقه ایجاد می‌کند.

حسین شاطری رئیس شورای شهر هادی‌شهر شفافیت را لازمه توسعه شهر دانست و بیان کرد : شورای شهر و شهرداری بر حسب وظیفه عملکرد خود را بصورت شش ماهه به مردم ارائه می دهند .

رئیس شورای شهر هادی‌شهر باعنوان اینکه وظیفه شورا نظارتی است ، اظهار کرد : وظیفه شورای شهر شناسایی کمبودها ، نیازها و نارسایی‌های است که در سطح شهر وجود دارد که توسط بازوی خود (شهرداری) این مسائل را برطرف سازد.

وی با عنوان اینکه مسائلی که در شهر متولی ندارد برعهده شورای شهر است ، افزود: بخش عظیمی از وقت و انرژی شورا صرف حل مسائلی می‌شود که در شهر متولی ندارد و بصورت موردی از شورا درخواست می‌شود.

حسین شاطری ضمن تاکید بر زحمات مسئولین در ادوار گذشته ، بیان نمود : تهیه سند چشم‌انداز ۲۰ ساله برای هادی شهر یکی از این زحمات است که هر ساله مشخص می‌کند که برای سال جدید چه پروژه‌هایی باید صورت گیرد و خوشبختانه شهرداری ۷۰ درصد برنامه‌هایی که پیش بینی شده را در سال گذشته محقق نمود.

گزارش: حامد رهی

 

برچسب ها: نشست خبری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار