نمایش خیابانی «جیب خالی» به نویسندگی وکارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران، با رعایت شیوه نامه بهداشتی ستاد کرونا در بابلسر به اجرا در آمد.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 15 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، حمیدرضا گل محمدی تواندشتی نویسنده وکارگردان نمایش خیابانی«جیب خالی» در گفت و گو با تابناک مازندران گفت: در شرایط موجود شاهد ناهنجاری هایی در قشرآسیب پذیر جامعه هستیم که از سوی ویروس کرونا اختلالاتی در زندگی آن ها واردآمده است.گفت: در این گذر نمایش درمانی می تواند در امر پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری های فردی و اجتماعی تأثیرگذار باشد و باعث ترمیم آسیب های روحی و روانی افراد شود.

اجرای نمایش خیابانی «جیب خالی» در بابلسر
 

 

وی افزود: نمایش خیابانی«جیب خالی» بر اساس مشکلات اجتماعی، اقتصادی و آسیب های وارده از زمان ظهور ویروس کرونا به قشر آسیب پذیر جامعه نوشته و به اجراء در آمده است، به گوشه ای از ناهنجاری های وارده بر این قشر می پردازد.

وی ادامه داد: این نمایش از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران و با همکاری همیاران سلامت روان شمیم بهزیستی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، شورای نطارت بر نمایش، اداره بهزیستی، فرمانداری و معاونت اجتماعی فرهنگی نیروی انتظامی شهرستان بابلسر به مناسبت هفته ناجا و هفته سلامت با موضوع امنیت و سلامت در روز چهارشنبه 23 مهرماه 99 در جوار ورودی شرقی پل کابلی بابلسر، دو نوبت در ساعات 17 و 18 به اجراء در آمد و قرار براین است که در چندین نوبت دیگر نیز در این شهرستان اجراء شود.

گل محمدی اذعان داشت: خلاصه داستان نمایش به زن و شوهری می پردازد که در زمان وضعیت کرونایی و ناهنجاری های که از این بابت گریبانگیر جامعه شده است به بیرون از خانه رفته اند و درمسیر راه به خاطر موضوعی با همدیگر به بگو مگو می پردازند، بحث جدل به اوج می رسد، مرد از شدت ناراحتی بی حال می شود، روانشناسی که شاهد بگو ومگو آن ها بود به نزد آن ها میرود و...

وی افزود: در این نمایش «فاطمه گل محمدی» در نقش زن، «علیرضا رزمگر» در نقش شوهر،«آیدین عبدی» در نقش رهگذر و«آتنا پور یوسف» در نقش روانشناس در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

نویسنده وکارگردان نمایش خیابانی«جیب خالی» خاطرنشان کرد: «شیرین مجتهدی» به عنوان مشاور کارگردان، «آتنا پور یوسف» به عنوان مشاور روانشناسی، «سید علیرضا رزمگر» به عنوان دستیار کارگردان و طراح پوستر و بروشور، «غلامرضا گل محمدی تواندشتی» و «عباس فلاحتی» به عنوان تصویر بردار و عکاس در این نمایش همکاری داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار