دوباره به تعطیلی آخر هفته رسیدیم و با توجه به تعطیلی روز شنبه متاسفانه انتظار می رود ، سیل عظیم مسافران به خطه شمال سرازیر شود .
کد خبر: ۹۰۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 14 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، متاسفانه عده ای هنوز به فکر سلامتی خود و مردم مازندران نیستند و هشدارهای متوالی از سوی نهادهای مختلف تا کنون کارساز نبوده است .

بر اساس این گزارش، این بار مسئولان نیروی انتظامی تدابیز سختی اندیشیده اند تا از حضور بی رویه مسافران جلوگیری کنند .

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در تعطیلات پیش رو، جاده های مازندران یکطرفه نمی‌شود و هموطنان باید با درک شرایط از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

 سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز تعداد خودرو‌های ورودی به استان دوباره افزایش یاید، گفت: برای پایان هفته فعلاً محدودیت ترافیکی برنامه‌ریزی نشده است.

قدمی افزود: در تعطیلات پیش رو، جاده های مازندران یکطرفه نمی‌شود و هموطنان باید با درک شرایط از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد افزود: هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌های استان نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: پلیس در اصل با یکطرفه کردن جاده‌ها مخالف است و با توجه به ضروری نبودن سفر در این ایام، هیچ اجباری برای یکطرفه کردن جاده‌ها و تسهیل در ترددها قائل نمی‌شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار