امروز فریدونکنار، میهمان شهید علی عابدینی است، شهیدی که با هم‌رزمانش پس از ۵ سال حضور در زیر خاک‌های سرد خان‌طومان، وداع خواهد کرد، با شهدایی چون رضا حاجی‌زاده، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر و محمود رادمهر.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 14 October 2020

وقتی که در اردیبهشت ماه، لباس‌های رزم فرزند را آوردند، یک سوال در ذهن‌هایشان جاری شد و آن اینکه آیا فراق ۵ ساله به پایان می‌رسد. آیا پس از ۵ سال، تابوت مطهر فرزند را در آغوش خواهند کشید و یا...

مادر نای سخن ندارد و همسر با فرزندی که دیگر ۹ ساله شده، امیدوارانه منتظر اعلام رسمی خبر مهم "پیکر شهید علی عابدینی شناسایی شد" بود و حال امروز، پس از فراق پنج ساله و در آستانه رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) شهید به خانه بر می‌گردد.

به یاد داریم در مراسم گرامی‌داشت شهید عابدینی در همان ۵ سال پیش، امیر محمد فرزند ۴ ساله‌اش، وقتی می‌گفت "بابا برایم اسباب‌بازی و هواپیما می‌آورد" و امروز وقتی ۹ ساله است، دیگر ستون قابل اتکای مادر شده و می‌داند که پدر چه سرافرازانه بازگشته است.

امروز فریدونکنار، میهمان شهید علی عابدینی است، شهیدی که با هم‌رزمانش پس از ۵ سال حضور در زیر خاک‌های سرد خان‌طومان، وداع خواهد کرد، با شهدایی چون رضا حاجی‌زاده، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر و محمود رادمهر.

یوسف‌ عابدینی پدر شهید مدافع حرم علی عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در فضای مجازی متوجه شناسایی پیکر شهید مدافع حرم علی عابدینی شدیم، تصریح کرد: به‌خاطر اینکه هر از چندگاهی شایعات در فضای مجازی منتشر می‌شود خبر را باور نکردیم.

وی با بیان اینکه پس از انتشار خبر در رسانه‌های رسمی و صدا و سیما به صحت خبر اطمینان پیدا کرده و خوشحال شدیم، گفت: در ظاهر این خبر خوشحال کننده بود اما، با انتشار این خبر، در برابر خانواده شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس، احساس شرمندگی کردیم.

عابدینی که بسیار آرام و با ایمان بالا پس از شهادت فرزندش، آن را هدیه‌ای به خداوند می‌دانست، ادامه داد: پس از شنیدن خبر شناسایی پیکر فرزندم، برای دختران و پسران شهدای گمنام دفاع مقدس اشک ریخته و از خداوند آرزوی صبر برای آن‌ها کردم.

وی به این موضوع اشاره کرد که، خداوند ظرفیت ما را در همین مدت ۵ سال قرار داد و امیدواریم که خبر خوش شناسایی پیکر شهدای گمنام دیگر هم به خانواده‌های آنان برسد چرا که فراق و دوری فرزند حتی برای مدت کوتاهی سخت است.

پدر شهید علی عابدینی با بیان اینکه مردم فریدونکنار نگذاشتند احساس دلتنگی کنیم و همیشه پس از داغ فرزندمان، در کنارمان بودند، گفت: پس از شهادت متوجه شدیم که "شهید عابدینی" هیچ علاقه‌ای به شهرت و معروف شدن نداشت و گمنامی را پیشه کرده بود.

به گزارش ایسنا، مادر حاضر به گفت‌وگو نبود و مدام در حال شکرگذاری از خداوند مهربان به خاطر بازگشت پیکر فرزند شهیدش است.

مادری که به یاد شهید مدافع حرمش، در روزهای کرونایی، روزها به همراه همسر شهید و همسایگان، به صورت روزانه بیش از 700 ماسک می‌دوخت و راه شهید را پس از وی به شیوه‌های مختلف ادامه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار