سپاه کربلای مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در آستانه رحلت نبی معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن الموسی الرضا( ع) این استان میزبان ۴ شهید مدافع حرم خان طومان است.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 12 October 2020

سپاه کربلای مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در آستانه رحلت نبی معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن الموسی الرضا( ع) این استان میزبان ۴ شهید مدافع حرم خان طومان است.

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

 

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ" (آل عمران، ۱۶۹)

در آستانه رحلت نبی معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت علی بن الموسی الرضا( ع) دوباره دیار علویان معطر به عطر شهدای مدافع حرم شد.

کبوتران خونین بال کربلای خان طومان آرمیده در سرزمین بلا دیده شام، این بار در ایام شهادت فرزندان رسول خدا،عازم دیار علویان خواهند شد و پس از قریب به ۵ سال هجرت خونین، به چشم انتظاری ها پایان می دهند.

مجاهدان راه خدا و پیروان صدیق اهل بیت پیامبر اعظم ( ص) که در سال ۹۵ برای دفاع از حریم آل الله و قرارگاه حسین بن علی( ع) که ایران اسلامی است به سوریه اعزام شده بودند، با اقتدا به علمدار دشت نینوا، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و حال پس از قریب به پنج سال پیکر مطهرشان به استان شهید پرور مازندران و در آغوش مردم مومن و ولایتمدار بر می‌گردد تا دوباره علوی تبارها با مسافران کربلایی خود دیدار کنند و حال هوای مازندران به عطر شهادت آغشته شود.

پیرو تدبیر سید الشهدای محور مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر تفحص در محورخان طومان سوریه پس از آزادسازی این مناطق، گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه مستقر شد و پس از ماه ها تلاش خستگی ناپذیر، پیکر مطهر شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی فر، پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه ، شناسایی و بر طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، صبح دوشنبه ۲۱ مهرماه برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رئوف حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) عازم مشهد مقدس می شوند که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، این مراسم بدون حضور مردم وبه صورت زنده از شبکه های سیما پخش خواهد شد و پس از آن پیکرهای مطهر شهدای عزیز، برای تشییع و خاکسپاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی،عازم مازندران خواهند شد.

برنامه ریزی های مراسم تشییع این شهدای عزیز در اطلاعیه های بعدی سپاه کربلا به اطلاع مردم استان مازندران خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار