بازیکن سابق پرسپولیس گفت: من نه می‌گویم خلیل‌زاده برود و نه می‌گویم بماند، اگر به صلاح خودش و پرسپولیس است برود، اگر صلاح نیست بماند.
کد خبر: ۹۰۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 11 October 2020

سامان آقازمانی، در خصوص درخشش تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به فینال این رقابت‌ها، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که داشت، جدا شدن دو نفر از بهترین یارانش، زمان کمی که داشت و زمانی که نیاز بود تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند و مشکلاتی که از قبل این بازی‌ها پیش آمده بود و یکسری از بازیکنان به خاطر این مسائل تمدید نکرده بودند و پولشان را می‌خواستند اما با همه اینها یحیی موفق شده بود انسجام تیمی خاصی را برقرار کند و او در هر تیمی بوده واقعا خوب کار کرده است.

وی افزود: فارغ از اینکه پرسپولیس ستاره‌های بسیار خوبی دارد، این تیم با توجه به این که نایب قهرمان آسیا شده بود می‌خواست از این عنوان دفاع کند، با انگیزه زیادی به بازی‌ها قدم گذاشت. در بازی با الدحیل نتوانست به پیروزی برسد و احساس می‌کنم بازیکنان خسته بودند اما احساس می‌کردم بازیکنان خسته شده بودند. در بازی با السد تیم به بازی برگشت و در بازی با النصر بازیکنان با وجود خستگی غیرت به خرج دادند و به آنچه که می‌خواستند رسیدند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد احتمال جدایی شجاع خلیل‌زاده گفت: ما در تیم جوانان با هم همبازی بودیم. من نه می‌گویم او برود و نه می‌گویم بماند. اگر به صلاح خودش و پرسپولیس است برود، اگر صلاح نیست بماند. او بازیکن ملی است و در بهترین تیم باشگاهی ایران بازی می‌کند. امیدوارم باشگاه یک جلسه بگذارد تا شجاع به حق و حقوقش برسد. باید از این بازیکنان قدردانی شود همچنین از همه بازیکنانی که زحمت کشیدند تا پرسپولیس به نتیجه دلخواه برسد و دل هواداران شاد شود.آقازمانی در خصوص درخشش عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: عیسی در نفت با من همبازی بود. او تلاش می‌کند در هر تیمی که بازی می‌کند گلزنی کند و دوست دارد تیمش پیروز باشد و این موضوع توانست در پرسپولیس هم به او کمک کند. آل‌کثیر بازیکن دونده‌ای است. زمان‌هایی که به تو توپ نمی‌رسد از خودگذشتگی می‌کند. این بازیکن به درک و شعور اینکه که در چه تیمی بازی می‌کند رسیده است. اگر قدر خودش را بداند جای علیپور را خواهد گرفت. ان‌شاءلله که محرومیتش بخشیده شود چون بدون قصد و غرض شادی گل انجام داده است.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیریت پرسپولیس‌ خواسته‌ها را برآورده کند و با یک نگاه قهرمانانه برای بازیکنانش شرایط را فراهم کند. آنها زحمت کشیدند و درآمدی جز فوتبال ندارند و اگر به چیزی که می‌خواهند نرسند از کم لطفی باشگاه است.


میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار