نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف مشترک نمایندگان استان در پیگیری بودجه با جمعیت ۲۰ میلیون است نه جمعیت سه میلیونی، تا بتوانیم خدمات لازم را به گردشگران و مسافران در طول سال بدهیم
کد خبر: ۹۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 11 October 2020

ایسنا/ کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست مشترک نمایندگان استان مازندران با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این استان با بیان اینکه در حال حاضر فصل بودجه‌بندی در کشور برای سال آینده است، اظهارکرد: انتظار داریم که از نظرات مشورتی نیروهای انقلابی در این حوزه استفاده کنیم.

وی با تاکید براینکه معیشت مردم در الویت مجلس است، تصریح کرد: تفاهم نامه حذف روادید با کشورهای حاشیه خزر برای تسهیل در امور اقتصادی و تفاهم نامه حمل کالا و مسافر با حذف روادید با سوئیس از اقدامات موثر مجلس ودر حوزه اقتصادی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مجلس مسیر لازم را برای حمایت از معیشت مردم و رسیدن به الویت های اقتصاد مقاومتی در پیش گرفته‌است.

علیپور افزود: هدف مشترک نمایندگان استان در پیگیری بودجه با جمعیت ۲۰ میلیون است نه جمعیت سه میلیونی، تا بتوانیم خدمات لازم را به گردشگران و مسافران در طول سال بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار