اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 16 مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 08 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 16 مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 16 مهر بشرح زیر است:.

محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز به علت وقوع سیلاب و ریزش سنگ در کیلومتر 50 منطقه چلاو خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" اظهار داشت: در پی بارش باران شدید طی دو روز گذشته در محور های مواصلاتی استان بامداد امروز چهارشنبه 16 مهرماه در کیلومتر 50 محور هراز شاهد وقوع سیلاب و ریزش سنگ بودیم.

وی تصریح کرد: برای ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار با هماهنگی به عمل آمده این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، می توانند از محور جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: حین تردد در هوای بارانی با رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.#


----------------------------------------------------------------


گسترش امنیت اجتماعی با جلب مشارکت های مردمی

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران بر جلب مشارکت های مردمی در ایجاد و گسترش امنیت اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی"در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان نکا که با حضور مسئولان شهرستانی همراه بود، در سخنانی گفت:خدمت در لباس مقدس ناجا افتخاری است برای خدمت به مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و دفاع از امنیت و آرامش آنان که نصیب کارکنان این نیرو شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر این که پلیس از خدمت به مردم خسته نخواهد شد، افزود: تلاش همه مسئولان این است که امنیت پایدار در سطح جامعه برقرار باشد و هیچ خدشه ای به آرامش و آسایش شهروندان وارد نشود.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه آحاد جامعه در برابر امنیت مسئول هستند، گفت: مردم نشان داده اند که همواره و در شرایط مختلف پای کار هستند که مصداق بارز آن از حضور مردم در میادین رزم 8 سال دفاع مقدس تا مبارزه با شیوع ویروس کرونا و .... است.

سرهنگ حسینی با اشاره به این که امنیت زیربنای توسعه و لازمه سایر فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و... است، اظهار داشت: پلیس برای انجام هر چه بهتر رسالت خود مشارکت های مردمی در تامین امنیت مردم دارد.

وی با تاکید بر گسترش امنیت اجتماعی با جلب مشارکت های مردمی،بیان داشت: در این راستا حمایت های معنوی خیرین امنیت ساز از پلیس نقش موثری در پیشگیری از بسترهای بروز جرایم و آسیب های اجتماعی که تهدیدی جدی برای امنیت، سلامت و نشاط جامعه است را دارد.

حسینی، تصریح کرد: تامین نظم و امنیت مقوله بسیار حساسی است که آحاد جامعه و دستگاه های مختلف باید در این راستا یاریگر نیروی انتظامی باشند.

در خاتمه این مراسم از خدمات سرهنگ حسین زارع قدردانی و سرهنگ قاسم عزیزی طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نکا منصوب شد.


---------------------------------------------------------


دستگیری 3 اخلالگر نظم و امنیت عمومی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 نفر از ارازل و اوباش و اخلاگر در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد صادق شاه نظری" درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره چاقو کشی، شرارت، ابراز اندام و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توسط افرادی شرور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که با تشکیل باندی 3 نفره موجب رعب و وحشت در شهروندان شده بودند را شناسایی کنند .

سرهنگ شاه نظری خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره شرارت و زورگیری در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .


---------------------------------------------------


دستگیری 3 سارق حرفه ای در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری 3 موتورسیکلت و قطعات داخلی خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ حسین اسدی " در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت و اموال داخلی خودرو در حوزه استحفاظي، موضوع در دستو

قرمزته, [۰۸.۱۰.۲۰ ۰۰:۲۳]
ی دستگیر شد.

سرهنگ داداش تبار تصریح کرد: متهم دارای سابقه شرارت، تخریب،شرکت درنزاع دسته جمعی و تظاهر به مظاهذر علنی فساد در شهرستان نیز بوده است، که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه امنیت و آسایش مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: در صورت هرگونه اعمال مجرمانه با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه خواهند شد.


-------------------------------------------------------------


سارق ساختمان های کاره در عباس آباد به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سلمانشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت شیرآلات و تجهیزات ساختمانی از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افرادی که بدون جهت در محل زندگی آنان پرسه می زنند سریعا با شماره 110تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

قرمزته, [۰۸.۱۰.۲۰ ۰۰:۲۳]
ر کار پليس آگاهي و انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموارن با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اسدی در ادامه اظهار داشت: متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته تاكنون به 9 فقره سرقت موتور سیکلت و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضايي معرفی شدند،از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را درجهت حفظ و نگهداری اموال و پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان میاندورود

فرمانده انتظامی میاندورود، از کشف 5 کیلو700 گرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ علی داداش تبار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراین فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ از طریق محور روستایی سورک با خبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران لیس موادمخدر این شهرستان با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری حین تردد در این محور شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ 5 کیلو 700گرم تریاک کشف شد.

وی در ادامه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

فزمانده انتظامی میاندورود از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


-------------------------------------------------------


انهدام باند 3 نفره سارقان احشام در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر " از انهدام باند 3 نفره سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"حسن عنایتی گنجی "در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبرگفت: در پی سرقت احشام در سطح شهرستان ، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه بیشه بنه این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ، سارقان را در حین سرقت در منطقه بخش هزار جریب دستگیر کردند .

سرهنگ عنایتی خاطر نشان کرد: متهمان دربازجويي هاي تکمیلی به 8 فقره سرقت احشام به تعداد 195 راس دام به ارزش 6 میلیارد ریال در این شهرستان اعتراف کردند.

وی در ادامه افزود : در این رابطه یک خودروی وانت مزدا و یک دستگاه پژو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهربا بیان اینکه سارقان در استانهای همجوار گلستان و سمنان نیز سرقت داشته اند از دامداران درخواست كرد: با رعايت نکات مراقبتي در نگهداري احشام و توجه به هشدارهاي پليس فرصت سرقت را سارقان سلب کنند.


--------------------------------------------------------


کشف 2 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 2 دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدمحسن جعفری" در تشریح این خبر، گفت: در پی تردد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط راکبان 2 دستگاه موتورسیکلت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با تقویت گشت های کنترلی، موتوسیکلت های مورد نظر را در سطح شهر شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جعفری ارزش موتوسیکلت های مکشوفه که فاقد هرگونه مجوز تردد و مدارک گمرکی بودند را در مجموع بالغ بر 7 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از تحویل موتورسیکلت های کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


--------------------------------------------------


کشف سکه های تقلبی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف 40 سکه تقلبی از فردی کلاهبردار در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح جزئیات این خبر،

قرمزته, [۰۸.۱۰.۲۰ ۰۰:۲۳]
گفت: در پی مراجعه فردی به مبنی بر فروش یک عدد سکه تقلبی به وی توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرتسان چالوس، تصریح کرد: با انجام تحقیقات فنی ماموران موفق به شناسایی متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت در این شهرستان بود، شدند.

سرهنگ رضوانی، خاطرشنان کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی های به عمل آمده از وی 40 عدد سکه تقلبی یک گرمی کشف شد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خرید سکه و وجوهات ارزی از مبادی قانونی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبرداران باشند .


---------------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان متهم را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 10 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: ره آورد مواد مخدر و اثرات آن بر جامعه تزلزل خانواده ها ، ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني است.

وی در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک می توانند مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


دستگیری کلاهبردار میلیاردی در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان" گلوگاه" از دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای که با خرید مصالح ساختمانی از فردی در استان یزد کلاهبرداری کرده بودند خبر داد .

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی نیابتی قضائی از سوی پلیس آگاهی یزد مبنی بر کلاهبرداری از یکی از فروشندگان مصالح ساختمانی آن استان با چک های بلامحل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: با بررسی های تخصصی ماموران 4 متهم این پرونده را که با ارائه چک های بلامحل از مالباخته 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .


---------------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق منزل با 7 فقره سرقت در گلوگاه

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2سارق منزل و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت عمومی باهدف مبارزه با سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

جانشین انتظامی شهرتسان گلوگاه تصریح کرد: در اجرای این طرح ، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای شدند.

سرهنگ حسن زاده خاطرنشان کرد: این 2 سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت منزل و اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .

وی در خاتمه با اشره به این که، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: برای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


دستگیری عامل رعب و وحشت مردم در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری عامل رعب و وحشت مردم در شهرستان میاندورود خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی انتشار تصاویری از فردی شرور در فضای مجازی که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان این شهرستان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار