آمد و شد انواع وسایل نقلیه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶ و ۱۷ مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 07 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا بعدازظهر آغاز می‌شود و تا شنبه ادامه دارد.

قدمی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶ و ۱۷ مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

قدمی ادامه اعمال محدودیت ترافیکی در روز‌های جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در جاده چالوس اشاره کرد و افزود: رفت و آمد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ مهر از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به کرج و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از جاده کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار