رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی و گردشگری مزیت این استان محسوب می شود اما باید واکاوی شود چرا امروز به تهدید تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 03 October 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ، محمد باقر قالیباف در نشست مشترک استاندار مازندران و نمایندگان و مدیران استان که در بابلسر برگزار شد با اشاره به این که علاقه خاصی به مازندران و دوستان شهید مازندرانی خود دارم و معتقدم این استان سرشار از ظرفیت است، افزود: گردشگری به جای معضل باید فرصت مازندران باشد.

وی با بیان این که مازندران ظرفیت بسیاری دارد اما مشکلات مردم استان را نمی توان نادیده گرفت، تصریح کرد: باید آسیب شناسی کرد که با وجود این داشته ها مانع کار کجاست و چرا مازندران پیشرفت لازم را نداشته است.

قالیباف افزود: کشاورزی و گردشگری مزیت این استان محسوب می شود اما باید واکاوی شود چرا امروز به تهدید تبدیل شده است.

وی با بیان این که ماباید در مجلس با رفع موانع و وضع قوانین لازم و درست، ریل گذاری هدفمند را پایه ریزی کنیم، گفت: مردم باید اساس و محور پیشرفت قرارگیرند، همان گونه که در دفاع مقدس مردم باوری را شاهد بودیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش ها که چرا با وجود دارا بودن منابع آبی دچار چالش های آبی هستیم، چرا گردشگران به جای فرصت به هزینه استان تبدیل شده اند، افزود: این موارد با برنامه ریزی و تعامل بین قوا قابل رفع است.

قالیباف ادامه داد: مجلس باید در سه سطح ملی، منطقه ای و محلی برنامه ریزی کندتا شاهد تحول در زندگی مردم باشیم.

وی یادآورشد: حضور گردشگران در مازندران طبیعی است، اما این اقبال باید به درستی به فرصت تبدیل و به جای نگرانی مردم استان به رونق اقتصادی منتهی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حتما باید کسانی که ویلا دارند مالیات متفاوت بدهند، افزود: باید هزینه حضور در مازندران پرداخت شود تا بتوان زباله، انرژی، زیرساخت ها و خدمات را مدیریت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار