استاندار مازندران:
استاندار مازندران گفت: مازندران را ملی ببینید؛ این استان می تواند در پویایی اقتصادی کشور نقش موثر ایفا کند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 02 October 2020

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان در نشست مشترک نمایندگان و مدیران استان با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در بابلسر با بیان این که مازندران، ظرفیت های بسیاری دارد که مغفول مانده است، گفت: مازندران را ملی ببینید؛ این استان می تواند در پویایی اقتصادی کشور نقش موثر ایفا کند.

وی تاکید کرد: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و جمعیت غیر بومی میلیونی را در این استان شاهد هستیم بنابر این سهم مازندران باید از بودجه عمومی کشور افزایش یابد.

استاندار مازندران با طرح بخشی از ظرفیت ها و قابلیت های استان، یادآور شد: ایجاد منطقه آزاد با توجه به ظرفیت ها و زمینه های گسترده صادراتی استان می تواند داد و ستد با کشورهای همسایه شمالی و بازار اوراسیا را رونق بخشد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که ایجاد زمینه های لازم با مذاکرات ویدیوکنفرانسی و تفاهمات جدید و پیگیری های تفاهم نامه های قبلی با بازارهای هدف تداوم دارد، تصریح کرد: در حوزه دیپلماسی اقتصادی با وجود موانع کرونایی با استانداران کشورهای منطقه ارتباط و تعامل خوبی برقرار کرده ایم.

حسین زادگان با اشاره به این که اقدامات خوبی برای تحرک اقتصادی در استان در حال انجام است، گفت: ایجاد مجموعه های کلان تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری را با همکاری مجموعه های موفق کشور نظیر بنیاد مستضعفان دردستور کار داریم.

استاندار با بیان این که در حوزه آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل با همکاری و تعامل دستگاه های مسئول ورود کرده ایم، افزود: ۸۵ درصد حریم ۶۰ متری سواحل استان آزاد شده و مابقی نیز باید با همکاری های ملی آزاد شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،حسین زادگان توسعه را در گرو همدلی، وحدت نظر و نگاه یکپارچه به استان دانست و خاطرنشان کرد: تعامل خوبی میان نمایندگان و دولت و دیگر ارکان قدرت در استان وجود دارد که در پیشرفت استان موثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار