5 بازیکن جدید استقلال نگران آینده فوتبالی خود هستند.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 29 September 2020

 مسئولان باشگاه استقلال قبل از آنکه کارشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بعد از تعطیلات کرونایی از سر بگیرند، اقدام به جذب 5 بازیکن جدید لیگ برتری کردند اما این نفرات به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند در رقابت های آسیایی برای تیم شان به میدان بروند.

رشید مظاهری، بابک مرادی، متین کریم زاده، سیداحمد موسوی و محمدحسین مرادمند 5 بازیکنی هستند که قراردادشان با باشگاه استقلال به طور رسمی امضا شده اما در وضعیت کنونی آنها نگران آینده خود هستند.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هنوز باز نشده و مسئولان باشگاه نیز ظاهرا هیچ اقدامی برای تحقق این امر انجام نداده‌اند. استقلالی‌ها برای آنکه پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شود، باید 600 هزار دلار مطالبات وینفرد شفر و دستیارانش را بدهند و با وجود وعده های پرتعداد احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در این خصوص اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است.

از این رو 5 ستاره جدید آبی ها نگران هستند که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در آینده نیز باز نشود و آنها نتوانند برای این تیم به میدان بروند. این 5 بازیکن با استقلال قرارداد رسمی امضا کردند و اگرچه با بسته ماندن پنجره نمی‌توانند قراردادشان را ثبت کنند اما آنها نیز نمی‌توانند بدون اجازه باشگاه به تیم دیگری بروند.

در این صورت اگر پنجره استقلال بسته بماند آنها فقط باید با تیم تمرین کنند تا زمانی که در نقل و انتقالات بعدی بتوانند به لیست استقلال اضافه شوند. همین مساله موجب نگرانی نفرات جدید استقلال شده و باید دید مدیران باشگاه چه تدبیری برای آینده خواهند اندیشید./فرتاک ورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار