هفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ثبت نخستین شکست خانگی لبنیات هراز آمل و دشت نخستین پیروزی برای هورسان رامسر همراه شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 17 September 2020

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ثبت نخستین شکست خانگی لبنیات هراز آمل و دشت نخستین پیروزی برای هورسان رامسر همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته دوم این رقابت‌ها شامگاه چهارشنبه تیم لبنیات هراز آمل در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر میزبان تیم مدعی فولاد سیرجان بود و نتیجه این بازی را ۳ بر یک به میهمان مدعی خود باخت تا نخستین شکست این فصل برای آملی‌ها در هفته دوم ثبت شود.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان در این دیدار در دست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیازهای (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۱۷) و (۲۵ بر ۲۲) پیروز شد و با کسب دومین پیروزی متوالی خود با ۶ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

شاگردان بهروز عطایی که تنها در دست اول این مسابقه با نتیجه (۲۵ بر ۲۱) از حریف سیرجانی خود امتیاز گرفتند به لطف پیروزی ۳ امتیازی در هفته نخست در ششم جدول قرارگرفت.

همچنین تیم هورسان رامسردیگر نماینده مازندران دراین رقابت‌ها که در نخستین بازی خانگی خود میزبان تیم شهروند اراک بود، به علت بدهی تیم میهمان به فدراسیون کارت بازی بازیکنان این تیم صادر نشد و نتیجه بازی ۳ بر صفر به نفع هورسان اعلام شد تا نخستین پیروزی لیگ برای رامسرهای ثبت شود.

تیم هورسان در هفته نخست در تهران با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم سایپا تن به شکست داده بود. هورسان رامسر هم با یک پیروزی و یک شکست با ۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

در چارچوب هفته سوم این رقابتها تیم لبنیات هراز آمل روز یکشنبه ۲۹ شهریور در نخستین بازی بیرون از خانه در اصفهان به مصاف تیم سپاهان این شهر می‌رود و هورسان رامسر در خانه از تیم خاتم اردکان یزد پذیرایی می‌کند.

تیم لبنیات هرازآمل با انصراف تیم کاله مازندران، جایگزین این تیم درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال شد.

مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با دو تیم لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر حضور دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار