رئیس شورای شهر چالوس گفت: در طرح بازآفرینی شهری در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان برای شهرداری چالوس در نظر می گیرند با پیگیری شهردار و همراهی شورای شهر در نظر گرفته می شود اما در پایان سال تنها ۱۷۰ میلیون اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 16 September 2020

مسعود یعقوبی در آیین افتتاح رینگ دو شهری چالوس با بیان اینکه شهر خوب ساختنی است، نه یافتنی، اظهار کرد: اگر در شهر توسعه ای اتفاق افتاد تنها حاصل همکاری، تلاش، دلسوزی و اراده تمامی شهروندان عزیز است که در مدت سه سال مدیریت شهری همکار و همراه ما بودید.

وی گفت: از فرماندار در جایگاه حقیقی به عنوان یک شهروند که همراه ما بودند و هم در جایگاه حقوقی در هیات تطبیق همکاری و نصایح وی همراه مدیریت شهری بود تقدیر می کنم که در بازگشایی طول ۴۵۰ متر از مسیر با حمایتهای فرماندار در هیات تطلیق این پروژه اجرایی شد.

رئیس شورای شهر چالوس با بیان اینکه جعرافیای شهری، دارای عناصر و امور چند وجهی است،افزود: اموری که ذاتا محلی، فرامحلی و ملی و بین المللی است.

یعقوبی با اشاره به اینکه بیشتر شهرهای ایران در امور ذاتا محلی از طریق بودجه های محلی، خدمات محلی ارایه می دهند، تصریح کرد: چالوس با وجود خدمات محلی، خدمات فراملی و بین المللی ارائه می‌دهد و نگاه تبعیض آمیز دولتمردان به شهر چالوس در عدم تخصیص بودجه علیرغم پیگیری های مسئولان شهرستانی بیش از پیش بر مظلومیت چالوس افزوده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه شهری که در نیمی از سال که مسافرخیز است روزانه ۲۰ تن زباله گردشگران را جمع آوری می‌کند مورد لطف مسئولان نیست، یادآور شد: در طرح بازآفرینی شهری در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان برای شهرداری چالوس درنظر می گیرند با پیگیری شهردار و همراهی شورای شهر در نظر گرفته می شود اما در پایان سال تنها ۱۷۰ میلیون اختصاص می یابد.

رئیس شورای شهر چالوس ادامه داد: حسرت میخوریم درچند شهر آن طرف تر، فراتر از اعتبارات مصوب ۲۰ میلیارد تومان به شهرداری تزریق می شود اما در غرب استان در شهر چالوس نادیده گرفته می شود.

یعقوبی با اشاره به اینکه نه تنها به دولت بدهکار نیستیم بلکه از دولت طلبکار هستیم، به وضعیت نامناسب کمربندی چالوس اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری ناچار شد ۴ میلیارد تومان از بودجه شهری را هزینه کند تا گردشگر که به شهر وارد می شود با چهره نازیبا شهر چالوس را به خاطر نسپارد.

وی افزود: با وجود بی توجهی ها در سه سال اخیربه مدیریت شهری از سوی دولت در تخصیص اعتبار، نگاهمان را تغییر نخواهیم داد و با همان نگاه و بودجه محلی خدمت را به پایان می رسانیم و با اراده محکم‌تر در خدمت رسانی به مردم قدم بر می داریم.

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار