علی شعبان اف گفت: حسن یزدانی قادر به انتقام گرفتن از دیوید تیلور است.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 12 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی شعبان اف آزادکار بلاروسی که 4 مدال برنز جهان را در اوزان 74 و 79 کیلوگرم در کارنامه قهرمانی خود دارد گفت: 2 سال است که به وزن 86 کیلوگرم صعود کرده ام و می خواهم با تمرینات بیشتر، به موفقیت دست یابم.
وی ادامه داد: هم اکنون تمرینات خود را زیر نظر ایوان یانکوفسکی انجام می دهیم که چندی قبل هم تیمی ما بود و هم اکنون بعنوان سرمربی با ما کار می کند.
شعبان اف در مورد یانکوفسکی گفت: به نظرم او با موفقیت از پس وظایف خود بر می آید و آینده بسیار خوبی در مربیگری خواهد داشت.
اول سهمیه بعد المپیک!


وی در مورد عملکرد خود در مسابقات جهانی سال 2019 گفت: برای اولین بار بود که در مسابقات جهانی در وزن 86 کیلوگرم به میدان رفته بودم البته چون از وزن 79 کیلوگرم به وزن 86 کلیوگرم صعود کرده بودم نیاز داشتم که افزایش وزن داشته باشم تا بتوانم در این وزن جا بیافتم که فکر می کنم این کار یک و نیم تا دو سال طول بکشد.
دارنده مدال نقره بازی های اروپایی در وزن 86 کیلوگرم در مورد حضور در المپیک گفت: ابتدا باید سهمیه این وزن را کسب کنم و پس از آن برای موفقیت در المپیک تلاش کنم.
یزدانی و تیلور بزرگان وزن 86 هستند


شعبان اف در مورد اینکه دو حریف سرسخت با نام حسن یزدانی و دیوید تیلور در این وزن حضور دارند و کدام یک را ترجیح می دهد گفت: تیلور دو بار یزدانی را شکست داد، یزدانی با تیلور مانند سایر رقبا جنگید، بلافاصله جلو رفت، فشار آورد و سعی کرد او را از پا بیاندازد اما این تکنیک جواب نداد، زیرا تیلور در تمرینات و عملکرد از یزدانی پایین تر نیست. اما یزدانی از این شکست تجربه آموخته است و در جدال بعدی خود متفاوت عمل خواهد کرد و من فکر می کنم او قادر به انتقام جویی از تیلور است. البته احتمال 50، 50 برای پیروزی هر دو نیز برآورد می شود.
تازه از مصدومیت رها شده ام

وی در پایان در مورد برنامه های خود خاطرنشان کرد: من تازه از ماخاچ کالا برگشته ام و در حال حاضر نیز تمرینات شخصی خود را زیر مربی اختصاصی ام انور ماگمدگاجیف انجام می دهم، در تمرینات از ناحیه شانه آسیب دیده ام و امیدوارم که مورد خاصی نباشد، البته برنامه ریزی تمرینات و مسابقات ما با توجه به برگزاری رقابت های جهانی در آذرماه خواهد بود.

برچسب ها: حسن یزدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار