مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران گفت:125 کارآموز مازندرانی برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در 3 شهر ساری، قائمشهر و بابل با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 11 September 2020

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و گفت: ۱۲۵ کارآموز برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در ۳۳ حرفه با هم به رقابت می‌کنند.

سید حسین درویشی با اشاره به شرکت ۴۵۰ کارآموز در مرحله شهرستانی و راه یابی ۱۲۵ کارآموز به مرحله استانی، افزود: برگزیدگان این دوره در مسابقات ملی مهارت که در نیمه پاییز امسال برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: فقر مهارتی علت اصلی بیکاری تحصیلکردگان در مازندران است و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، دانشجویان و آحاد جامعه فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت می باشد.

لازم به ذکر است نوزدهمین مسابقات ملی مهارت مرحله استانی در 28 رشته شامل فناوری مد، الکترونیک، آجرچینی، تراش CNC، فرز CNC، کاشی کاری دیوار و کف، کابینت سازی (چوبی)، لوله کشی و گرمایشی، مگاترونیک، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، اتصالات چوبی، آشپزی، قنادی (شیرینی پزی)، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی فضای سبز، جوشکاری، جواهرسازی، ساخت و تولید تیمی، رباتیک (تیمی دو نفره)، صافکاری خودرو، گل آرایی، تاسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، کنترل صنعتی، نجاری، گچکاری و نگهداری ماشین های سنگین برگزار ‌گردید.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار